Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:als je kans hebt dat je kat besmet is met het virus is het voor jou als eigenaar natuurlijk ook wel link.
griebels schreef:De mijne gaat naar buiten. Heeft ernstige hartruis en stress en NOT DONE voor mijn kat. Dus die kan ik echt niet binnen houden. Daarbij eet hij geen vogels, en vangt ze ook niet.
griebels schreef:De mijne gaat naar buiten. Heeft ernstige hartruis en stress en NOT DONE voor mijn kat. Dus die kan ik echt niet binnen houden. Daarbij eet hij geen vogels, en vangt ze ook niet.
ThePast03 schreef:griebels schreef:De mijne gaat naar buiten. Heeft ernstige hartruis en stress en NOT DONE voor mijn kat. Dus die kan ik echt niet binnen houden. Daarbij eet hij geen vogels, en vangt ze ook niet.
Als er eventueel een "ophokplicht" komt hier zoals nu in Duitsland heb je weinig keuze of je moet het leuk vinden dat je kat wordt afgeschoten?
Verder vind ik het behoorlijk asociaal om mensen egoistisch te noemen die hun kat niet buiten laten lopen maar binnenhouden en/of een mooie ren in de tuin hebben. Die discussie hebben we al gehad en het is nergens voor nodig om nu weer een sneer te geven naar mensen die het anders doen dan jij.
Quarterh0rse schreef:Mogen ze daar ook niet met tuigjes lopen buiten?
griebels schreef:Het leven zit vol met risico's... Mijn kat wordt gek binnen, dus die blijft lekker buiten. Ik vind het zeer egoistisch om een kat binnen te houden!
Saningie schreef:maar jij doet er ook nog maar weer eens eentje bovenop, met je opmerking dat ze het wel leuk moet vinden dat haar kat afgeschoten wordt.. Beetje sneue opmerking hoor..
Ireentjuh schreef:Ik neem aan van wel, honden mogen immers ook nog aangelijnd naar buiten!
Onze katten lopen nu nog buiten, als het hier uitbreekt zullen ze wel binnen moeten blijven, maar dat wordt in het begin wel een zware klus vrees ik![]()
Belachelijk dat mensen er hun kat voor weg doen.. maar ben bang dat dat ook in nederland gaat gebeuren!