Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suelza schreef:Wat een freak!!!
Tis logisch dat een pup meeloopt als je het de hele tijd aandacht geeft. Maar dan zorg je er toch voor dat ze op het erf blijft? Ik heb maar heel even de andere kant op gekeken en toen was ze al weg. Dan heb je niet echt moeite gedaan naar mijn idee! Bovendien zal ze in haar eentje nooit zomaar de weg oversteken. Ze gaat niet alleen op pad. En dan gewoon rustig wandelen, terwijl je weet dat die hond van het erf afkomt. Ik was zooooooooooooooooo kwaad!!! Ik kookte gewoon. Pffffffff.... het eerste wat ik haar nu ga leren is dat ze niet meer naar vreemde mensen toe mag lopen.
Wat vinden jullie hier nou van?
Citaat:
is toch jou hond????
Als je weet dat je hond zo mens vriendelijk is is het jouw zorg dat je hond daar blijft waar jij hem/haar wilt hebben...
Ik vind het wat 'zielig' om de schuld bij een ander neer te leggen op het moment dat je hond met een ander meewandelt omdat jij met andere dingen bezig bent dan met je hond....
Maya schreef:VvdD --> BB.
Suelza schreef:@illindra
Ik ben consequent met mijn hond en leg problemen zeker niet bij anderen. Omdat ik even opzij kijk omdat iemand mij aanspreekt, maakt dat mij niet inconsequent.
Citaat:..... Vervolgens komt ze aan rennen, maar draait vervolgens weer om, omdat die meneer zo lief voor haar was. Terwijl ze dat deed, werd ik aangesproken door iemand waardoor mijn aandacht heel even van mijn hond was afgeleidt, waarna ik meteen weer keek waar mijn hond was.......
Cheveyo schreef:Wat is bedrijfsmatig trainen ipv bij een vereniging?
Alane schreef:nu geef je eigenlijk antwoord op je eigen eerste bericht....
een stuk gehoorzamer.... een hond van 8 maand heeft te luisteren doet ie dat niet dan moet je hem niet los laten lopen als je hem geen 100 % aandacht kan geven.......
mijn hond doet mijn kids ook niets, maar ik sta niet in voor een vreemde als ie alleen thuis is.... en dat is het verschil... huis en haard versus vreemd en onbekend.
Ilindra schreef:Cheveyo schreef:Wat is bedrijfsmatig trainen ipv bij een vereniging?
Voor welk bedrijf train jij dan honden?