Maar goed. Genoeg gesproken:
Mijn aquarium, starring: Prins Rocky! Dit is dus Prins Rocky. Hij had eerst ook nog een vrouw, maar die is helaas overleden.
Het is een algeneter, de precieze naam weet ik niet. Hij kwam al mee toen ik het auarium overnam, en ik vind hem nog steeds mega stoer!
Dit is een plati. Ik heb ook nog een mannetje, maar die was geloof ik n beetje camera schuw. Maar goed, dit is dus de plati.
Dit is een guppie. De mevrouw van wie ik ze had overgenomen, had mannetjes en vrouwtjes bij elkaar zitten. Wat uitkomt op: honderdduizend kleintjes!! Dus ik heb ze maar zo goed en zo kwaad als het kon gescheiden, en nu heb ik dus de mannetjes in mijn aquarium, en de vrouwtjes in een ander. Ow, het is die ene die in de camera kijkt. Die met die rode kop is een bijlzalmpje.
Dit zijn mijn corridora's. Ik heb er 4, en had er 5. In het begin was het er een, maar dat vond ik zo sneu, want ze zitten zo leuk in groepjes. Dus dan krijg je dit soort beelden.
En dit soort foto's.
Baas, baas, wij willen niet op de foto! Wij zijn verlehegen... Nee, geintje. Dit zijn mijn bijlzalmpjes. Het zijn er 5, en die heeft mijn vadertje uitgezocht.
Dit zijn mijn gele zwaardzalmpjes? Ik weet even niet meer hoe ze heten. Het zijn er drie, en die heeft mijn moedertje min of meer uitgezocht. Deze heb ik vandaag erbij gekocht. Ze geven heel mooi allemaal kleuren licht.
En mijn nieuwe trots: De algeneter Bageera. Ik vind hem super leuk, en ik hoop dat hij net zo stoer wordt als Prins Rocky.
En nog een keer Bageera, maar dan met zijn vinnetjes uit. Dan zijn ze dus het aller coolste, vind ik.
Nou, dit was het weer. Dit waren geloof ik alle visjes. Wat ik nog graag wil is een corridora, maar dat wil ik pas over een paar maanden. En goud tetra's. Maar dat zien we wel weer. Eerst maar eens verhuizen.Ook wil ik altijd maximaal 5 guppies erin houden, gewoon voor de mooie kleur.
Groetjes, mij
P.S:Als je er toch bent, laat dan meteen even een berichtje achter