Ik was er twee dagen echt kapot van..
De dag erna hebben we gelijk een neiuwe gekocht bijd e dierenwinkel, ook omdat de andere cavia (Moppie) helemaal alleen zat wilde ik een nieuwe. Nu heb ik dus een neiuwe cavia, genaamd Lizzy! (je hebt zo'n kinderprogramma, dat heet Wizzy en Woppy, wij hebben dus Lizzy en Moppie!) Aan het begin dat we haar kochten was ze heel erg rustig, veel slapen enzo. Mijn moeder dacht: 'Dit kan niet goed zijn! zo'n kleintje moet toch schrikkerig en nieuwschierig zijn?' Nou, we hadden het een paar dagen aankeken, maar er veranderde niks. Mijn moeder heeft toen een fokker gemaild en die zei dat je een soort van papje moet maken, dat je ongeveer 2 keer per dag moet geven. Ze had het helemaal uitgelegt, hoe je het moest maken. Mijn moeder had alle ingrediënten meteen gehaald, en s'avonds al meteen uitgeprobeerd. Ze vond het meteen al lekker! Ze heeft dit ongeveer 4 dagen gehad, nu krijgt ze geen pap meer, omdat ze al wat meer eet en ze heeft al veel meer energie, en, ze weegt ook meer. De fokker van Lizzy heeft haar gewoon te vroeg weg laten halen, ze was veel te zwakjes..Ik ebn superblij dat het al veel en veel beter met haar gaat, Moppie is ook superlief voor haar! Naja, nu de foto's!! Wat vinden jullie van haar??
Moppie!

Knabbel
http://media.putfile.com/Knabbel
filmpje van Knabbel

Lizzy

Lief hè??