Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
swoeky schreef:@luxx: hoe oud is die van jou nu dan?? want wij hebben ook een kater die nog ''compleet'''is en sproeit ook nog niet, en verwacht eigenlijk dus dat hij dit niet gaat doen maar nu ik zo dit van jou lees.
luxx schreef:swoeky schreef:@luxx: hoe oud is die van jou nu dan?? want wij hebben ook een kater die nog ''compleet'''is en sproeit ook nog niet, en verwacht eigenlijk dus dat hij dit niet gaat doen maar nu ik zo dit van jou lees.
dat is moeilijk te zeggen, hij is namelijk aan komen lopen, ik schat dat hij toen een maand of twee drie was, en dat was vorig jaar april, zou hij nu dus ongeveer een jaar oud zijn.....
luxx schreef:als je hem op tijd castreerd [meen met 9 maanden, even aan de dierenarts vragen]
niet.
met de mijne ben ik wat de laat, ik hoopte dat hij het niet zou gaan doen, maar wel dus.
a.s woensdag gaan zijn balletjes eraf.
Pluttersput schreef:Mijn kater is gisteren gecastreerd. Onze katers sproeien ook niet. We hebben een kater uit het asiel gehaald, en toen was hij een jaar. Hij sproeide toen wel. We hebben hem laten castreren, en nu sproeit hij niet meer! Lang leve de castraties! Mijn kater is btw 8 maanden. Da zei dat dat de beste leeftijd was. Maar dat zal idd verschillen per da.
Groetjes, mij
Faniek schreef:Neem gewoon een kat uit het asiel. Komen straks ook weer jonge katten. Kosten zijn dan altijd gelijk en je helpt ook zo'n beestje (bij ons altijd 60 euro incl. casteratie/sterrilisatie, chip, ontwormen, proeftijd etc.), want op geslacht moet je niet gaan kijken en zeker niet als kostenbesparing bij dieren.
Overigens sproeit mijn op tijd gestelliseerde poes op 3 jarige leeftijd opeens. Wat al eerder is genoemd afbakening territorium.
Citaat:Was die van jou ook zo zielig toen je m kon ophalen? Die van mij was echt zoo sneu gister, samengeknepen oogjes, en hij wankelde door de kamer, had er echt een beetje spijt van hehe. Maar vandaag is hij heel aanhankelijk, terwijl ie dat eerst niet was