Hoi Iedereen!! De dikke tante uit mijn vorige topic is vanacht eindelijk!! bevallen!!! 5 gezonde kleintjes, en helaas 1 dode. Deze is echter denk ik zo'n drie keer groter dan het rest van het nest, en ik denk dus dat die van een paar dagen eerdere dekking is geweest.
Ik zal dadelijk foto's maken, en die zet ik hier dan neer!!
Gefeliciteerd!! Maar kan dat zomaar? Dat die ene van een andere dekking is? Het vrouwtje heeft toch maar een paar eicellen die weggaan na de dekking....
maar er kunnen een paar dagen tussen zitten.... Dus dat de eerste eicel op dag 1 loslaat, en de andere op dag 5... Gebeurt bij katten en honden ook nog wel eens.
Op deze foto kunnen ze maximaal 9 uur oud zijn. Zo groot zijn ze dus als ze pas geboren zijn Echt heel grappig als je katten, honden of ratten gewend bent
Nu begrijp ik waarom ze zo dik was in je vorig topic ! Als het 6de ook zou leven denk ik dat de moeder iets te veel werk zou gehad hebben...Mijn vroegere caafje was uitgeput van haar 3 kleintjes...Nu zeg ik niet dat dat bij deze ook zou zijn hoor! Vitaminetjes geven Veel plezier ermee!
Dank jullie wel. Ik kijk het nog even aan met bijvoeren. Heb natuurlijk twee moeders lopen, en beide geven ze de kleintjes melk, dus denk dat het wel los loopt