voor de verandering

ik heb eerst de normale sprongen gedaan en toen ze allebei waren geweest heb ik ze ook nog eens iets anders laten doen ...
Droopy:
jaja, je ziet het goed

ik heb die oude dingen voor zijn poten weer eens bovengehaald

na een paar kruisjes weer wat hoger gezet (het is ook het hoogste dat ik met hem vandaag heb gedaan)
juist erover

leuk toch?

Swift:
opschepper

hij heeft normaal zwarte dingen voor zijn poten maar daar vond ik er nog maar 1 van terug dus hij heeft de witte aan

beetje hoger
al die pootjes ingetrokken

ik ben met hem nog een beetje hoger gegaan maar daar heb ik geen foto's van

dan heb ik eens iets gezet dat er gemakkelijk uitziet maar voor dit hadden ze meer kracht en inspanning nodig

hier moesten ze echt op hun voetjes letten en kijken hoe ze afzetten
Swift:
simpel gezet zodat hij alleen op zijn pootjes moest letten
de 3de balk wat dichter bij de 2de balk om zijn aandacht niet te laten verslappen
nu die 2 zo dicht bij elkaar dat hij ze allebei tegelijk moest nemen
zo dus!
stoer pootje hoor

de 1ste ook wat dichter gezet en zoals je ziet had hij het een beetje onderschat maar hij heeft hem toch zonder fout kunnen nemen

alle 3 nog wat dichter gezet en swift wou hem niet in 1x nemen en dan krijg je dus foto's al dit

hier nam hij ze ook niet in 1x maar hij nam ze wel goed
alle 3 nog een beetje dichter bij elkaar en zoals je ziet werd hij perfect genomen

Droopy:
ik had zijn bescherming afgedaan
wiehhhhh!!!!!
zie de inspanning

niet gemakkelijk hoor
hier was het nog iets gemakkelijker omdat ze zo dicht bij elkaar stonden
hij overdrijft hier niet hoor

hij zorgt ervoor dat hij hoog genoeg is om erover te gaan zodat hij de laatste niet meeneemt
een beetje verder uit elkaar
hier ging hij tussen de 1ste en 2de balk om daarna de 2de en 3de balk als sprong te nemen
nog een beetje verder uit elkaar
maar hier had hij verkeerd ingeschat en nam de 2de en 3de balk mee
hierna waren ze vrij uitgeput omdat het veel energie vergt maar ze komen er wel weer bovenop

zo dat was het weer
brand maar los zou ik zeggen