Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kippie83 schreef:Mijn cavia's krijgen ook gewoon knaagdierenvoer!
En als je een beetje goedkoop uit wil zijn, en vitamine C lang wil kunnen bewaren........kan je ook naar de Kruitvat gaan en daar een potje Vit. C halen en die dan om de 3 dagen geven!
Die van mij doen het er heel erg goed op!
Cow_horse schreef:Fijn stampen en door het voer heen mengen?
(de vitaminepil dan)
Chichiba schreef:Doe aub heel voorzichtig met sla...dit is heel slecht...kunnen ze zware diaree van krijgen doordat er veel te veel vocht in zit...
Kijk op de link voor dingen die ze wel of met mate mogen
http://www.nhdp.nl/caviaforum2/attachme ... 1123542096
Mijn cavia was pas geleden behoorlijk ziek (kiezen moesten geraspt worden) hij wilde na de operatie dus niet meer eten...ik moest hem gaan bijvoeren...Olvarit mijn 1ste hapje wortel...Dat moest ik geven...
Cow-horse...het lijkt me niet goed een cavia gehakt te geven...Ook al zit het gemengd in een potje...Mijn dierenarts zei ook alleen de worteltjes zonder iets erin...Mijn caafje vind het heerlijk...de katten trouwens ook...die vechten om een beetje...
Succes met je caafjes...
Cow_horse schreef:Chichiba schreef:Doe aub heel voorzichtig met sla...dit is heel slecht...kunnen ze zware diaree van krijgen doordat er veel te veel vocht in zit...
Kijk op de link voor dingen die ze wel of met mate mogen
http://www.nhdp.nl/caviaforum2/attachme ... 1123542096
Mijn cavia was pas geleden behoorlijk ziek (kiezen moesten geraspt worden) hij wilde na de operatie dus niet meer eten...ik moest hem gaan bijvoeren...Olvarit mijn 1ste hapje wortel...Dat moest ik geven...
Cow-horse...het lijkt me niet goed een cavia gehakt te geven...Ook al zit het gemengd in een potje...Mijn dierenarts zei ook alleen de worteltjes zonder iets erin...Mijn caafje vind het heerlijk...de katten trouwens ook...die vechten om een beetje...
Succes met je caafjes...
Gehakt? Ik heb nergens gezegd dat mijn cavia gehakt krijgt hoor
Je hebt ook potjes olvarit zonder vlees, aardappelen en gemengde dingen.
Dit was een potje met gehakte sperziebonen![]()
![]()
Edit: sorry ik lees nu mijn tekst terug
Nee mijn cavia krijgt dus gehakte sperziebonen, geen sperziebonen met gehakt