Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speedygirl schreef:dat haarverlies kan idd komen doordat ze een wintervachtje krijgen maar het kan ook komen door transavuum perspectus ik ben dierenarts en weet dat, dat kan zijn doordat het misschien 2 verschillende rassen zijn of dat er misschien een kruising is in de verre voorfamilie, je moet ze uit elkaar zetten en na 3 maanden weer wat dichterbij en zo langzaam opbouwen dat haarverlies is niet dodelijk maar is natuurlijk wel erg koud in de winter
speedygirl schreef:dat haarverlies kan idd komen doordat ze een wintervachtje krijgen maar het kan ook komen door transavuum perspectus ik ben dierenarts en weet dat, dat kan zijn doordat het misschien 2 verschillende rassen zijn of dat er misschien een kruising is in de verre voorfamilie, je moet ze uit elkaar zetten en na 3 maanden weer wat dichterbij en zo langzaam opbouwen dat haarverlies is niet dodelijk maar is natuurlijk wel erg koud in de winter
lachmar schreef:ja hoor tuurlijk jij bent dierenarts, net zoals je een eigen paard hebt dat een kleindochter is van salinero.
haha keep on dreaming
Ellebel schreef:Ik heb nog nooit van een transavuum perspectus gehoord. Volgens mij klets je uit je nek. Wanneer ben je afgestudeerd dan?
Ellebel schreef:Ik heb nog nooit van een transavuum perspectus gehoord. Volgens mij klets je uit je nek. Wanneer ben je afgestudeerd dan?
amondi schreef:uit het ban topic:
reamhorses| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| pakapulka | 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| Annalover | 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| Unknown | 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| Ratteplan | 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| milou1986 | 18-12-05 | | permanent | aanmaken SA tijdens ban. |
| Speedygirl| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| talliejj92| 18-12-05 | | permanent | schaduwaccount |
| Panache | 18-12-05 | | 24 uur | Aanmaken SA om vervolgens te rellen, is niet toegestaan |
Van speedygirl hebben we geen last meer![]()
+--