Wij zijn afgelopen weekend weer op wedstrijd geweest met onze 7 Siberische Husky's.
De wedstrijd was in Grolloo. Het was een int. karrenwedstrijd. Georganiseert door : M.H.S.C (Mushing Holland Sleddog Club)
De afgelopen wedstrijden, gingen niet zo leuk, want eerst hadden we een oververhitte hond. Dat kwam, omdat het warm was, en de organisatie had een fout gemaakt met het aantal kilometers van de trail.
En de wedstrijd daarna had iemand het wiel van de race-kar losgedraaid.
Dat kwam, omdat we altijd in de top lopen, en dat was blijkbaar iemand een beetje zat. Erg onsportief, maargoed

Maar deze wedstrijd was erg leuk, en het ging erg goed.
Ik was Tijdsnelste !!
En me pa was 3de (in een andere klasse)

Ik ben echt onwijs trots op onze Husky's, ze hebben erg hun best gedaan

Het was alleen erg modderig, en blubberig, dus na de wedstrijd zagen honden en musher, en niet uit

Tijdens het racen, zag ik dat er allerlei filmploegen stonden etc., en er zijn een heleboel foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet. Dit zijn de foto's die we zelf hebben gemaakt.
De foto's ( de foto's staan niet allemaal op volgorde hoor )
Rimky bedanken en knuffelen, na de wedstrijd. Dag 1.
Valjok knuffelen en bedanken na de wedstrijd. Ook dag 1.
En aan de ''stake-out'' ( stake-out : een lange ketting, met zijkettingen, waar de honden aan vast staan. Dit word alleen gebruikt bij de wedstrijd) Dag 2.
Na de wedstrijd. Ik sta hier op de kar, me pa zit bij de honden. Dag 1.
Ook de honden na de race, beetje wazig, maar wel leuk

Ik bij de Finish.

Hoezo ''vies'' ? Hoe kom ik er bij...

Dit is trouwens Yukon, met zijn mooie varkens neusje

En voor de liefhebbers, heb ik hier nog wat foto's van afgelopen jaar, van sneeuw-wedstrijden en trainen etc.
Wedstrijd in Zwitserland, in Chandolin. Was een trail van 80 km, 2 dagen lang.
Voorste team.
Trainen in Hargen (vlakbij ond huis) Winter 2004.
Bij ons thuis. Winter 2004.
Rimky in de sneeuw, winter 2004.
En dan nog wat foto's die ik in Mijnalbum.nl vond

Chevak.
En de hele roedel.
Rimky, de meest fotogenieke Husky die je maar kan bedenken. Hij gaat er echt zo voor staan, zo van ''fotografeer mij, fotografeer mij''

Rimky levert ook altijd leuke en mooie foto's

Rimky, je zit in de knoop...

En Rimky, die weer uit de knoop is

En ter afsluiting ; een bewerking-die-nog-niet-af-is

Zo, een heel foto-verslag van de wedstrijd Grolloo, en van de trainingen, sneeuw, en andere foto's van onze fantastische poolhonden.
Wil je meer informatie, en meer foto's, kijk dan eens in mijn Profiel hier op Bokt, of stuur me een PB, of voeg me toe op msn.
Groetjes suuz_horsie !!