Beest in bed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

Beest in bed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 20:15

Nee, het is niet wat jullie denken, ben geen beest in bed als dat gedacht wordt
Maare, wat vinden jullie ervan als een dier bij je in bed slaapt? Je leest vaak dat een hond of een kat bij iemand in bed ligt. Ken zelf iemand waarvan de vriend plaats moet maken, omdat de hond graag bij het vrouwtje in bed wilt liggen.

Zelf (ow, let op, een mening ) vind ik het geen prettig idee, zo'n beest wat eerst met z'n poten door de modder heeft gebanjerd en daarna naast je in bed in kruipt.

Brand los, hoe denkt beeslievend Bokt hierover?

Irmaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:29

Bij mij ligt er bijna altijd een kat in bed.
Ik vind dat verder niet zo erg. Ze zijn hardstikke schoon.
Een kat zorgt meestal wel dat hij schoon is namelijk.
En ze liggen niet in de weg.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:40

Mijn hondje ligt ook wel eens bij mij in bed.
Maar het is maar een heel klein hondje, zo'n grote zou ik ook niet willen hoor
En als ik niet wil dat ie in bed komt dan leg ik hem op z'n kleedje, blijft hij daar de hele nacht lief liggen

Lysette

Re: Beest in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:56

2 van mijn honden slapen op bed Maar niet met modderpoten want dan gaan ze eerst in bad. Bovendien verharen ze niet dus dat scheelt ook. Mijn andere hond mag niet op bed want die vind ik te groot en verhaart

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:58

Mijn hond slaapt soms bij mij op bed. Ze is vrij groot een eist alle ruimte op. Het is dus echt zelden. Onze kat slaapt overdag vaak op de bedden maar niet s'nachts.

De hond van mn pa heeft gellukig nog niet ontdekt dat hij naar boven kan, en dat houden we maar ook zo. Dat gevaarte wil je niet op je bed hebben.

Jonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:04

nee bah ik vind het ook niet zo lekker als me kat bij me komt liggen. Vooral als ik me bedenk dat ze met haar bek eerst vis of wat anders gaat eten en daarna haar vacht helemaal schoon likt en aan gezien ze ook nog vaak in hun eigen stront staan

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:05

Ik vind het opzich wel fijn. Dan voel ik me minder alleen ofzo.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:08

Mijn hond ligt de laatste tijd veel bij mijn ouders op bed. Van modderpoten geen last, want na het rondje om altijd met zijn poten in een emmer water en dan schoonmaken en droogmaken met een handdoek. Mijn hond is best groot (zie profiel) dus hij plet mijn moeder een beetje, maarjah het wel lekker warm Vorige keer wastie ook bij mij in bed, vond mijn moeder niet zo leuk: "1 bed vol met haar is al genoeg "

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:42

Hond likt trouwens niet.. hahaha lijkt me niks.
Geen modderpootjes en ook geen kwijlbek
Maar hij is zo lief als ie slaapt

Afbeelding
Afbeelding

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 21:48

ja, die van mij is ook schattig als ie slaapt...
Afbeelding

maar moet er niet aan denken... Gemiddelde dag van de hond?

*) opstaan
*) uitgaan (lekker door iedere plas rollen die ik tegen kom)
*) drinken (en kwijlen)
*) nog een stukkie lopen
*) met mij naar de wei (lekker, paardenpoep naar binnen werken, jummie)
*) avondbrokjes en restjes van het eten
*) nog een keertje uit en lekker door de plassen denderen

En dan zeker in mijn bed onder mijn hartjesdeken??
Dream on hondje!!

Eowyn3003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:33

Ja, mijn kat slaapt bij mij, alleen als hij proper is en hij heeft het graag eg ik ook dus, van zijn gesnor raak ik in slaap

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:36

@loeckie: Jaa ziet er heel lief uit

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 22:37

@ Nannes: das lekker wakkerworden, denk je niet? (en een lucht dat er af en toe uitkomt!! )

xil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:39

ja hoor

Allebei de katjes slapen in bed. (en dan kruipen ze ook onder de dekens met hun kop op het kussen als je slaapt)

Vind het wel lekker warm zo

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:40

Lieve foto van jouw hond

Mijn hond kan echt zo lui zijn... Laatst had ik tentamenweek en toen was ik beneden gaan leren, belde mijn moeder om half 11. Ik eens kijken waar de hond was lag ie gewoon nog in bed

Is inderdaad lekker warm

Nannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:40

loeckie schreef:
@ Nannes: das lekker wakkerworden, denk je niet? (en een lucht dat er af en toe uitkomt!! )

ja die lucht komt helaas niet altijd alleen uit zijn voorkant

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:48

Op bed is 1 ding, in bed een ander. Met het eerste heb ik weinig problemen, zeker niet bij mijn katten. Die schuif ik n.l. zo op als ik vind dat ze in de weg liggen en de springen dan meestal zeer beledigd van het bed. Maar in bed heb ik ze liever niet.
Onze eigen honden liggen niet op bed, maar van het weekend was ik oppassen bij een vriendin. Haar oudste teef ligt altijd bij hen op bed en omdat ze weg waren mocht ze nu bij mij op het logeerbed. Kon prima aangezien het een ruim 2-persoonsbed was.
Een partner zou ik overigens nooit het bed 'uitschoppen' t.b.v. een dier. Echt niet!

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 22:53

@ BrankaZ: daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zelf geen katten, maar een paar kilo kat is in de regel beter te verwijderen dan een hond.

fjord_brucht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:02

Ik heb twee katten en een hond bij me liggen en ja als mijn vriend thuis is in het weekend dan heeft hij wel eens ruzie met de hond.Maar over het algemeen gaat het goed

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:18

Onze Jack-russel slaapt altijd bij me als ik thuis slaap!
Hier in de straat hebben ze nou al 4 keer ingebroken (of bijna) waaronder 1x bij ons,ik vind het sindsdien echt prettig dat hij bij me slaapt.
Onze Bull-terrier slaapt altijd gewoon benede op de bank die is het na een paar uur in bed alweer zat en wildie naar beneden.

Onze jack wil ook alleen met mij mee naar bed en als ik er in het weekend niet ben worden mijn ouders gek van zijn gepiep.

Hij neemt niet veel in beslag ja me deken en een kussen (heb een 2 persoonsbed) het is echt een kind!

Collinnnnn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:48

Mijn hond (mechelse herder) vind het heel erg leuk om een paar uurtjes bij je te liggen,maar gaat dan naar beneden.
Het liefst heb ik haar de hele nacht bij me,ik vind het echt niet vies!
Mijn hond vreet ook wel eens paarden mest,so what!!!

Steff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 23:53

Mijn hondje slaapt bij mij op de kamer. Als ik nog tv lig te kijken ligt hij op mijn bed, maar als ik ga slapen gaat hij eraf, want als ik mij beweeg gaat meneer grommen, boos dat ik hem wakker maak hij slaapt op mijn bankje in m'n kamer.
Als mijn vriend komt slapen niet, dan blijft hij beneden of gaat naar mijn zusje d'r kamer.
Mijn rottweiler die blijft beneden, die vind ik te groot en hij verhaart als een gek..

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 02:48

Mijn Maltezerleeuwtje slaapt altijd bij mij, als de katten bij mijn moeder slapen (de katten zijn de baas) komt het andere hondje ook bij mij. Ik vind het niet vies. Mijn hondje nesteld zich altijd zo lekker tegen me aan.. Als ik op bed ga en ik zeg.. goist mit op badje?? *vertaling: ga je mee op bed?? Dan staat ie eerder dan mij bij de deur

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 02:53

Ik heb tegenwoordig een hoogslaper, erg fijn

Ik had de hele beestenbende (2 katten en 2 honden) op bed liggen en ik lag op het randje of tegen de muur gesmakt. Ik kon ze eraf sturen, maar als ik wakker werd, dan lagen ze er weer...

Nu met de hoogslaper heb ik geen honden meer op bed, godzijdank... Alleen kunnen de katten wel het trapje op, maar die vind ik een stuk schoner dan dat stel kwijlbekken van me

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 03:26

Mijn kat zijn mandje staat in het hoofdeinde van het bed, maar meestal slaapt hij bij mij (onder de deken of op mijn kussen). Heerlijk warm in de winter! Alleen een beetje vervelend als hij naar de kattenbak moet en dan op mijn hoofd stapt.