hoe die daar gekomen is weet ik niet,waarschijnlijk is ie ontsnapt van onze katten

ik hoop iig dat m'n moeder snel thuis komt dat ze hem weghaalt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber2588 schreef:Weet je wel hoeveel keer groter jij bent? Wie is er banger denk je, jij of hij?
Iris_panta schreef:wat een cutieNiet doodmaken he
Ik ben ook geen held hoor
nonixjuh schreef:aah lief!
ik vond ze eerst ook eng, maar nu zit in op een groene school ( AOC ) en daar hebben we een heleboel muisen, en die zijn veel kleiner, en die vind ik niet zo leuk..maar deze..
BlazingBoots schreef:Gut, ik kweek zelfs muizen (en ratten!) zijn echt leuke beestjes!
Ik snap trouwens niet waarom ouders jonge kinderen vaak een hamster geven!
Als er iets chagrijnig is wanneer je het wakker maakt dan is het een hamster! die hangen gelijk aan je vinger (oke er zijn uitzonderingen)...
Muizen en Ratten daarintegen bijten bijna nooit, ik heb er nu 1 die hapt maar die is een beetje overprotective want ze heeft jongen
BlazingBoots schreef:Gut, ik kweek zelfs muizen (en ratten!) zijn echt leuke beestjes!
Ik snap trouwens niet waarom ouders jonge kinderen vaak een hamster geven!
Als er iets chagrijnig is wanneer je het wakker maakt dan is het een hamster! die hangen gelijk aan je vinger (oke er zijn uitzonderingen)...
Muizen en Ratten daarintegen bijten bijna nooit, ik heb er nu 1 die hapt maar die is een beetje overprotective want ze heeft jongen
Serendipity1 schreef:Ben je dáár bang voor?