Ik heb 2 dolmatiërs en sinds kort Vechten ze alleen maar en ze hebben overal wondjes enz.
Alleen maar omdat ze nu allebei schijnzwanger schijnbaar zijn

Heeft iemand dat ook eens meegemaakt met zijn honden ??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Precies mijn twee reuen vechten ook wel eens, meestal OM iets, een bot ofzo. Deze schelen 2 maanden in leeftijd. Ze knokken heftig er wint er een, dan draaien ze zich om om lekker naast elkaar te slapen![]()
Het zijn dikke vrinden, met hier en daar een meningsverschil over de eigendom van attributen
![]()
Ik laat ze ook lekker gaan, heb de beide mannen laten kastreren vorige week......... niet omdat ze teveel vechten, maar omdat ze overal mee naar toegaan
kiekpjot schreef:FIJN Zara is kei erg toegetakeld vandaag ze heeft kei veel sneiwonden enz. !
En nu moet Baily weg maar er is bij hun opeens een knop omgedraait dit deden ze nooit en nu vechten ze elke dag als ze niet uit elkaar gezet zijn ..
Heeft iemand echt niet een idee of zoals KiWikO en diablo bij hun gebeurd dat ook maar ik wil dat er iets anders kan dan weg te moeten doen want ik ze echt geen van beiden kwijt!!!
KiWiKo schreef:muilkorven, kunnen ze elkaar in iedergeval geen schade toebrengen