dit is onse hond van mij en me vriend
haar naam is diesel

http://img77.imageshack.us/my.php?image ... 0034aa.jpg
http://img77.imageshack.us/my.php?image=diesel7ls.jpg
zij is 2 jaar
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Civic schreef:Ik heb ook een Rottweiler, een hele grote reu! Met staart!
Hij heet Ferrie en is nu zo'n 6 jaar.
Het is echt een hond uit duizenden.. luistert erg goed, is lief en betrouwbaar en waakt als de beste!
Hij kan goed samen met alle dieren bij ons en is zo vriendelijk.
Soms is het extreme waken van hem wel lastig, want als mensen weggaan pikt ie dat soms niet. MOeten hem dan wel in de gaten houden.
Ik hoef nooit bang te zijn als hij bij me is, dat me wat overkomt.
Echt, die hond beschermt mij en iedereen bij ons enorm.
Hij is het dikst met mijn vriend, als hij komt is ie ons vergeten. Maar als mijn vriend mij pest en doet alsof ie me te grazen wilt nemen, dan grijpt ie mijn vriend. Echt een geweldige hond.
Ik zal strax eens kijken of ik een foto kan neerzetten.
Enigste nadeel aan een rottweiler is vaak dat als ze geen goede stamboom of fokker hebben, HD of rugafwijkingen kunnen hebben.
Ferrie heeft helaas een zwakkere rug. Maar gelukkig kunnen we alles met hem!
groetjes Linda
rockAbilly schreef:Hi Hi,
Ik heb nu nog een rottweilerteefje maar over 14 dagen komt de tweede erbij.
Het teefje is net een jaar, en ze heet Laika, en onze toekomstige reutje noemen we Stalin, is dat geen mooi naam voor een stoere rottweiler reutje
?
Foto's volgen vanavond!
Doegies rockAbilly
en pootje van Laika
rockAbilly schreef:Ja oke. Maar wij komen uit Oost groningen. dat is altijd al HET communistische arbeiders bolwerk van Nederland geweest. Hier wordt daar niet zo vreemd naar dit soort zaken gekeken als elders in het land. Een gemeente in de buurt heeft de laatste communistische wethouder van Nederland en we hebben hier in de buurt een weg dat echt officieel "Hamer en Sikkel Weg" wordt genoemd. Inclusief naambord. Is dit hetzelfde als een straat "Hakenkruis Weg" te noemen? En staat die wethouder gelijk aan een NSB'er? Ik vind van niet...
judith_cloud schreef:Wij hebben een kruising duitseherder x rottweiller van 5 maanden, hij is nu al zo groot als mijn dalmatier. Hij heet arkos, helaas geen foto
Falona schreef:Ik ben ook echt helemaal gek van Rottweilers maar ik ben bang dat het er nooit meer van zal komen. Mijn ouders zijn ondertussen op de leeftijd dat ze regelmatig weg gaan en mijn vriend heeft het niet zo op honden.