Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn Jack Russel is mee! en de hond die van mijn vriend zijn vader is, is mee omdat zijn vader er te weinig tijd voor heeft..
. Mijn vriend werk 24 uur en dan is hij 48 uur vrij dus als hij thuis is dan blijft de hond ook lekker thuis. Als het echt bij ons allebei niet uit komt dan zorgen we dat iemand haar tussen de middag ff uitlaat en dan doen we 's avonds weer een grote ronde.
ik heb net gekeken, maar zo'n uitlaatservice is wel erg duur zeg, bijna net zoveel als maandelijkse stalling voor paard!
het idee is wel echt heel leuk, vind de foto's die jij plaatst van je paardjes spelend met de honden altijd erg leuk.. misschien kan ik tegen die tijd iemand vinden die het leuk vind om met honden bezig te zijn om het dier wat aandacht te geven, of idd een plekkie waar hij overdag heen kan...
zal eens polsen wat vriend daarvan vind
wua opvoeding en dergelijke ben ik goed onderlegt, heb honden gecorrigeerd en ben er iig veel mee bezig geweest. Shaienne, ik pb je morgen! kjoetie schreef:ja dat is handig, als je familie in de buurt hebt om op te passen.. probleem is dat wij dalijk in roosendaal zitten, en daar verder niemand kennen. Vind het zo sneu voor een hondje om toch iedere doordeweekse dag zo lang alleen te zijn... uitlaatservice is wel een idee, wat kost zoiets ongeveer?
over 2.5 jaartje ongeveer issie er, als je dan nog steeds wilt valt er zeker iets te regelen (uitlaten in ruil voor avondje flink stappen ofzo
)
kjoetie schreef:@ miekelover: je hebt een dealover 2.5 jaartje ongeveer issie er, als je dan nog steeds wilt valt er zeker iets te regelen (uitlaten in ruil voor avondje flink stappen ofzo
)