Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hij is ook vaak ff niet lief ofzo.. maar omdat hij zo schattig is maakt het heir niemand uit
hij's te lief om straf te geve.. en mijn hamster moet ik .. of ik nou wil of niet.. iedere zondag helemaal verschonen ( hokje enzo.. heeft ook nog eens 2 verdiepingen
) maarja.. het zijn sgatjes
moet er iets voor over hebben he napie schreef:Hebben jullie dat ook wel eens dat je je beesten zo zat ben.
Ja soms wel. Als ik best moe ben, dan kan ik het wat minder hebben....
begint de beo weer met zijn bak te rammelen dat hij NU eten wilt en anders schreeuwt en rammeld hij net zo lang dat ik er hoofdpijn van krijg.
Advies: wacht totdat hij uitgerammeld is, anders blijft hij dat doen. Hij weet immers dat als hij rammelt, eten krijgt. Wachten totdat hij stopt en dan pas voeren! Op dit moment is hij aan het manipuleren....
Wij hebben 2 Duitse herders waarvan één pup. Een kat en twee paarden bij de deur. Het ene paard is aan het puberen. (Is 2 en half) en wil niks en alleen bijten, stijgeren en slaan en alles vernielen. Krijg er een punthoofd van
. De pup is nog een grotere terorist. Die heeft vandaag een decoupeerzaag van m'n man gesloopt.
Weet je wat die de tweede nacht dat we hem hadden heeft uitgespookt?. Hij wou achter de verwarming kijken en kwam daarbij klem te zitten met zijn kop. En met klem ook echt klem er was geen beweging meer in te krijgen en madam kreeg ook niet veel lucht meer.
We moesten de verwarming van de muur trekken. Overal pikzwart water en ook over de pup en mij. Geweldig dieren. Ik hou zoveel van ze.
Riannetje02 schreef:Ik ben soms mijn chinchilla`s aardig zat, als ze bijvoorbeeld om 3 uur s`nachts gaan zitten "blaffen" en door het hok heen gaan razen, en aan het gaas gaan knagen wat een enorme herrie maakt.. Op zo`n moment heb ik ook weleens zoiets van.. grrr..
Stefaaah schreef:
dat herken ik ook van mijn caafjes...rond te lopen aan het hooirekje knabbelen, grrrrrr
en dan kijken ze s`morgens ook nog zo héél onschuldig..
gerlienke schreef:zo herkebaar ,mijn caafje gaat altijd drinken, net op het moment dat ik wil gaan slapen en dan is hij weer een kwartier aan het knagen op zijn drinkflesje,voordat hij eindelijk stopt,heerlijk beestje is het:D
. Daarom vind ik katten niks, en honden wel erg leuk!
) ben ik niet zat. En dat voor al 8 jaar.
en die grote hond snurkt en dat vind ik zo leuk geluid
kan ik altijd van slapen haha.. Ik heb er nooit last van dat ik ze zat ben, maar mijn moeder soms wel, dan lopen ze maar te ijsberen door de kamer, of de hele tijd bij je voeten liggen, terwijl ze dan net gespeeld hebben, etenb gehad en/of buiten zijn geweest...

marquez schreef:En als er een keer iets niet goed gaat, bijvoorbeeld dat de hond of kat wat vernielt, leer ik ze het af, of verzin ik een manier zodat het niet nog een keer gebeurt.
Citaat:Ik denk ook niet dat ik ze ooit zat zou zijn. Ik vind het daarnaast ook oneerlijk om ze 'zat' te zijn, het is ooit mijn bewuste keuze geweest om deze dieren te nemen, zij hebben er niet voor gekozen om bij mij te gaan wonen. Het is dus mijn taak om ze goed te verzorgen. Het feit alleen al dat als ik opsta en uit het raam kijk en alle dieren kan zien, maakt me al zo gelukkig dat ik er graag veel voor over heb.