Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elsjeuh schreef:Ik vind niet dat je direct zo negatief moet oordelen over haar!
Het betekent niet dat als je elke dag gaat werken dat de hond
niet genoeg verzorgd word eh.
Ik heb altijd al een hond gehad en die zit door de dag ook alleen thuis
en ik heb nog nooit problemen gehad, zolang als je terug thuis bent en
de hond genoeg aandacht geeft zou dat toch geen problemen mogen geven.
Als iedereen weg is zetten we hem gewoon in een bench met al zijn
speeltjes en hij vind dat helemaal niet erg, hij jankt toch niet ofzo.
Je kan bijvoorbeeld in het weekend naar de hondenschool gaan of een
spray halen voor overal op te spuiten zodat die nergens meer aan
knabbelt. En je kan hem veel speeltjes geven zodat hij iets anders
heeft voormee te spelen
Ik hoop dat mijn tips helpen![]()
XX Elsjeuh
wreckh schreef:
Ik geloof echt wel dat ze om die hond geeft en dat ze het beste met hem voor heeft. Maar het werkt gewoon niet, naar school, werken en een hond. Dan moet je een hond hebben die daar idd goed tegen kan. Ik werk ook fulltime en heb ook een hond. Mijn hond gaat mee naar het werk, Dat vind ze harstikke leuk. Ze ziet veel mensen, collega's en ik spelen ondertussen met haar en e heeft de ruimte.
Maar de TS heeft een hond met gedragsproblemen en een achtergrond. Die kan je gewoon niet zo houden. Die hebben veel meer aandacht nodig. Ik zou zeggen ga kijken naar een ouder klein schoothondje. of doe er 2, dat ze ook nog wat aan elkaar hebben.
qwinty schreef:Mensen lees alsjeblieft wel even alles..
Ze heeft genoeg speeltjes zo ook een kong ( die gaat tenminste niet kapot) haha..
Ik probeer elkedag een uur met der te gaan wandelen ( ze kan niet los loopt weg )
Ze krijgt heel veel aandacht als me vriend er om 6 uur weer is en hij moet nog even weg gaat ze mee , ze vind dat helemaal geweldig.
De bench leuk vinden lijkt me niet een optie wat als ze een leer goed stout is? waar en hoe moet je haar dan straffen? Dan kun je haar niet in de bench doen want de bench is leuk? maar toch ook weer niet.
qwinty schreef:Mensen lees alsjeblieft wel even alles..
Ze heeft genoeg speeltjes zo ook een kong ( die gaat tenminste niet kapot) haha..
Ik probeer elkedag een uur met der te gaan wandelen ( ze kan niet los loopt weg )
Ze krijgt heel veel aandacht als me vriend er om 6 uur weer is en hij moet nog even weg gaat ze mee , ze vind dat helemaal geweldig.
Zinga schreef:
Je hond heeft dan wel genoeg speeltjes maar ze wil aandacht van haar baas.
Misschien moet je proberen om meerdere uren(Verspreid over de dag) met haar te gaan wandelen of een speelmaatje zoeken waarmee ze kan ravotten.
Ga lekker met haar oefenen om los te lopen, dan kan ze daarna lekker los achter een bal aanrennen ofzo
qwinty schreef:
We zijn aan het proberen haar los te laten lopen en het is een paar dagen goed gegaan, tot dat ze weer weg ging renen en je weer achter der aan moest omdat ze echt niet komt als je der roept.