Hai,We hebben een nieuwe pup gekocht en zaterdag mogen we hem ophalen. Alleen hebben we nog steeds geen naam. Omdat het best een stoere hond is en een reu willen we hem graag een krachtige naam geven. Hebben jullie tips?Als je hem wil zien hij staat op deze site:http://www.freewebs.com/masfilhoeve/pupsboenlisa.htmOp de foto waar ze allemaal samen op staan is het de kleine gele pup. Op de eerste foto de tweede van links, wat een schatje he!
De eerste namen die me te binnen schieten... :Noa / NoahSamMaxDJRexGefeliciteerd en veel plezier met je pup !
Hmm, schiet me nog 1-tje te binnen...: Tyler !Zo heet de pup van onze staleigenaren, vind het wel een stoere naam !
Wat een schatje in de eerste plaats! Hier wat namen met betekenis erachter - Nero (krachtig)- Brian (sterk)- Bo/Beau (sterk&snel)- Boaz (sterk&snel)- Bono (goed)- Travis - Neil (kampioen)- Finn(ley) (eerlijk)- Devlin (dapper)- Donnelly/Don (dapper)- Damon (trouw)
auk schreef:whaha bij bulletje moet ik altijd gelijk denken aan die stier van de mini playbackshow mijn chihuahua heet Bulletje
Wat zijn jullie creatief, Tyler en Nero vindt ik erg leuk. Zelf dacht ik aan Kenzo en Bailey maar dat vond mijn vriend niks.
Diablo vind ik ook een leuke naam maar omdat dat de naam van de duivel is noem ik hem liever niet zo, haha