De titel zegt het al een beetje. Mijn vriendin vertelde laatst dat ze wel een haar hond conjac (geen idee hoe je het schrijft) gaf, en wiskey en andere dranken. En dat hij een paar keer ook echt dronken is geworden!!
Wat vinden jullie daar nou van?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral de drank waarnaar hij vernoemd was: Remy 
Jammer genoeg is hij in het ijs vast gevroren in een pikdonkere nacht en heeft het een poos geduurt voordattie dar uit kwam. Na een maand was hij langzaam afgetakeld...
Hij is wel 17 jaar geworden.. 
hardi schreef:Als er bij ons op de boot een blik bier omgaat, dan hebben we nauwlijks de tijd om een doekje te halen want onze hond heeft het al op.![]()
Om nou een dier bewust dronken te voeren gaat er bij mij ook niet echt in.
Heb wel eens van kennis van mij gehoord (is dierenartsassistente)
Ze kreeg op een dag een hond op het spreekuur en die deed heel erg raar. Wat bleek. Had hij een spacecake van het aanrecht afgehaald en opgegeten.![]()
Denk dat dat beest zich ook niet helemaal toppie voelde na die cake en denk ook dat hij misschien wel nooit meer iets van het aanrecht afhaald.
Enne je hond dronken voeren!! ABSURD hoe haal je het in je hoofd!! Je kan niet eens vragen hoe het met hem gaat hoe zou je dan weten hoe hij zich voelt!! ondertussen kunnen jullie je rotlachen om hoe zo beesje zich gedraagt maar werkelijk.. als ik haar voor me neus had had ze meteen 2 blauwe ogen.. Een hond dronken voeren.. pjuut daar krijg je me wel erg pissig mee zeg!! Echt hoe ver kan je gaan!!!
Sabien_Horsi schreef:Jah, ik vind het ook niet goed dat ze dat doet!!
Maar ze doet wel meer vreemde dingen met hem..
Duktape onder zijn voetje, zodat ie vreemd gaat lopen, en haarlak op z'n neus enzo..
hoe zielig kan je wezen en als vriendin doe je daar wat aan!! maakt niet uit wat als ze maar met die domme dingen stopt!! Sabien_Horsi schreef:Hoezo ben ikd an fout? Zij vertled het mij toch? en dan ben ik opeens ook fout. En wat zou ike rdan tegen moeten doen? als ik zeg dat ze opmoet houden doet ze dan dan heus niet hoor!! En ik kan moeilijk die hond mee nemen!!
nynke19 schreef:Sabien_Horsi schreef:Hoezo ben ikd an fout? Zij vertled het mij toch? en dan ben ik opeens ook fout. En wat zou ike rdan tegen moeten doen? als ik zeg dat ze opmoet houden doet ze dan dan heus niet hoor!! En ik kan moeilijk die hond mee nemen!!
Elke mens heeft toch wel een beetje verstand?>zo jij ook bv de DIERENBESCHERMING BELLEN? ach wat een idee hea!! je moet er niet alleen wat van zeggen je moet haar gelijk aangeven vriendin of niet JIJ doet er goed aan ze moet leren wat fout is wat niet kan en wat de gevolgen er van zijn.. Als vriendin weet jij het verhaal en vind je dat het niet door de beugel kan wat doe je dan? iets wat zei niet leuk vind!! maar ach wat zei met die hond doet is erger