Dronken hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee__

Dronken hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 14:56

Hoii,

De titel zegt het al een beetje. Mijn vriendin vertelde laatst dat ze wel een haar hond conjac (geen idee hoe je het schrijft) gaf, en wiskey en andere dranken. En dat hij een paar keer ook echt dronken is geworden!!

Wat vinden jullie daar nou van?!

Susanne

Re: Dronken hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:57

Ik zou het zelf eigenlijk nooit doen

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:57

Lijkt me erg slecht voor zo'n dier en ook erg zielig vind ik het...en dan maar lachen zeker als die hond gaat slingeren of raar gaat doen ik snap niet waar ze mee bezig is!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:01

Idd, ik vind er ook niets grappigs aan!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:07

VInd het dierenmishandeling!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:10

Ik hoor wel vaker zulke verhalen.
Ook onder studenten etc. die dan een hond in huis nemen en het arme dier voor de grap dronken voeren.
Dat is echt niet goed en erg zielig.
Niks grappigs aan dus.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:14

onze hond krijgt heel af en toe wel eens wat bier maar dat is echt te verwaarlozen hij vind het wel erg lekker...
maar de sterke dranken en dat beest dan dronken laten worden is echt niet goed en pure dierenmishandeling ...

hardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:26

Als er bij ons op de boot een blik bier omgaat, dan hebben we nauwlijks de tijd om een doekje te halen want onze hond heeft het al op.

Om nou een dier bewust dronken te voeren gaat er bij mij ook niet echt in.

Heb wel eens van kennis van mij gehoord (is dierenartsassistente)

Ze kreeg op een dag een hond op het spreekuur en die deed heel erg raar. Wat bleek. Had hij een spacecake van het aanrecht afgehaald en opgegeten.

Denk dat dat beest zich ook niet helemaal toppie voelde na die cake en denk ook dat hij misschien wel nooit meer iets van het aanrecht afhaald.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:59

Wij hadden een keer de wijnfles omgestoten waardoor de toastjes doordrenkt raakten van de wijn. Mijn vroegere hondje was er sneller bij dan ik en schrokte de toastjes naar binnen.
De volgende dag werd ze wakker van iets, begon te blaffen, gaf een jank en ging vervolgens heel stil in een donker hoekje liggen. Een overduidelijk geval van een kater

We hadden wel medelijden met haar want ze was echt niet lekker. Vanaf dat moment had ze een hekel aan alcohol gelukkig.

Een hond expres alcohol voeren vind ik echt not done.

kritegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:25

Ik vind het zielig dat ze dat doet en het is erg slecht.
Mijn honden slikken alleen wat bier op als het op de grond valt en dan niet eens alles.

sterke dranken is slecht voor het hart,maag,darmen en spieren/botten.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 17:07

Jah, ik vind het ook niet goed dat ze dat doet!!

Maar ze doet wel meer vreemde dingen met hem..
Duktape onder zijn voetje, zodat ie vreemd gaat lopen, en haarlak op z'n neus enzo..

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:14

De hond van mijn vader die was verzot op drank Vooral de drank waarnaar hij vernoemd was: Remy

Mijn vader druppelde steeds een beetje op de grond.. totdat hij dronken werd en keihard rondjes ging rennen.

T beest heeft nooit een kater of wat gehad hoor, en tot een maand voor zijn dood nog zo actief gebleven dat hij nog ratten kon vangen Jammer genoeg is hij in het ijs vast gevroren in een pikdonkere nacht en heeft het een poos geduurt voordattie dar uit kwam. Na een maand was hij langzaam afgetakeld...
Misschien hield die drank de boel juist wel op gang in dat hondenlijfje.. Hij is wel 17 jaar geworden..
Hoe oud zou Remy geworden zijn alsie niet vastgevroren had gezeten?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 17:17

whahah!! Maar vraag jezelf eens af.. als drank zo slecht is voor honden.. hoe oud was ie dan wel geworden als hij geen drank had gehad?

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:10

Onze oude hond is wel eens dronken geworden van dat aflekbier (? naja ik bedoel dat tapbier wat ipv het glas dus in zo'n bak eronder komt)
Op een feest werd dat aflekbier in een emmer gedaan en natuurlijk had onze hond die gevonden...

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:14

oh wat zielig zeg dat onder zn pootjes en haarlak op zn neus ik vind dit echt dierenmishandeling....ik zou echt eenaanklacht in dienen dit is gewoon te erg

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 23:00

hardi schreef:
Als er bij ons op de boot een blik bier omgaat, dan hebben we nauwlijks de tijd om een doekje te halen want onze hond heeft het al op.

Om nou een dier bewust dronken te voeren gaat er bij mij ook niet echt in.

Heb wel eens van kennis van mij gehoord (is dierenartsassistente)

Ze kreeg op een dag een hond op het spreekuur en die deed heel erg raar. Wat bleek. Had hij een spacecake van het aanrecht afgehaald en opgegeten.

Denk dat dat beest zich ook niet helemaal toppie voelde na die cake en denk ook dat hij misschien wel nooit meer iets van het aanrecht afhaald.

AAAH dat is echt sneu!! volgens mij durft die stakker helemaal niet meer te eten!! echt sneu Enne je hond dronken voeren!! ABSURD hoe haal je het in je hoofd!! Je kan niet eens vragen hoe het met hem gaat hoe zou je dan weten hoe hij zich voelt!! ondertussen kunnen jullie je rotlachen om hoe zo beesje zich gedraagt maar werkelijk.. als ik haar voor me neus had had ze meteen 2 blauwe ogen.. Een hond dronken voeren.. pjuut daar krijg je me wel erg pissig mee zeg!! Echt hoe ver kan je gaan!!!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 23:03

Sabien_Horsi schreef:
Jah, ik vind het ook niet goed dat ze dat doet!!

Maar ze doet wel meer vreemde dingen met hem..
Duktape onder zijn voetje, zodat ie vreemd gaat lopen, en haarlak op z'n neus enzo..

DOE ER DAN WAT AAN, Spijt me luitjes dat ik zo fel uit de hoek kom.. maar dieren zijn mijn leven ongeacht.. en als je mer ergens pissig mee kan maken zijn het deze dingen wel!! daar wind ik me gewoon van op!! sorry sorry maar het lucht op! wat doe je hier op bokt eigelijk pak een haarlak bus en spuit het op haar neus!! oh ja gooi er dan meteen even een steen tegen aan kan ik ook even mee lachen!! werkelijk rotwijf zo noem ik haar!!! en zeg gerust tegen haar dat als ze hier komt dat ik wel even precies hetzelfde wil doen met haar als dat ze met die hond doet!!! hoe zielig kan je wezen en als vriendin doe je daar wat aan!! maakt niet uit wat als ze maar met die domme dingen stopt!!

Danino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:17

Ik vindt het gwoon zielig! We gaan jullie toch ook niet dronken voeren voor de grap?

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:33

en wat denk je van die haarlak en tape, ik zou er niet eens bij moeten zijn want ik nam die hond zo mee, zoiets doe je toch niet. daar blijf je toch niet naar kijken naar zoiets. en nu zegt de TS het wel over haar vriendin maar zij is net zo fout want zij doet er niks aan.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 13:27

Hoezo ben ikd an fout? Zij vertled het mij toch? en dan ben ik opeens ook fout. En wat zou ike rdan tegen moeten doen? als ik zeg dat ze opmoet houden doet ze dan dan heus niet hoor!! En ik kan moeilijk die hond mee nemen!!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 14:59

heb het er met haar ouders over, word goed kwaad op haar, je gaat toch niet om met dierenbeulen??!!?? laten barsten dan als ze niet wilt luisteren, maar als het vriendin van je is waarom zet je het dan eigenlijk hier op bokt??

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 15:21

Sabien_Horsi schreef:
Hoezo ben ikd an fout? Zij vertled het mij toch? en dan ben ik opeens ook fout. En wat zou ike rdan tegen moeten doen? als ik zeg dat ze opmoet houden doet ze dan dan heus niet hoor!! En ik kan moeilijk die hond mee nemen!!

Elke mens heeft toch wel een beetje verstand?>zo jij ook bv de DIERENBESCHERMING BELLEN? ach wat een idee hea!! je moet er niet alleen wat van zeggen je moet haar gelijk aangeven vriendin of niet JIJ doet er goed aan ze moet leren wat fout is wat niet kan en wat de gevolgen er van zijn.. Als vriendin weet jij het verhaal en vind je dat het niet door de beugel kan wat doe je dan? iets wat zei niet leuk vind!! maar ach wat zei met die hond doet is erger

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 15:25

nynke19 schreef:
Sabien_Horsi schreef:

Elke mens heeft toch wel een beetje verstand?>zo jij ook bv de DIERENBESCHERMING BELLEN? ach wat een idee hea!! je moet er niet alleen wat van zeggen je moet haar gelijk aangeven vriendin of niet JIJ doet er goed aan ze moet leren wat fout is wat niet kan en wat de gevolgen er van zijn.. Als vriendin weet jij het verhaal en vind je dat het niet door de beugel kan wat doe je dan? iets wat zei niet leuk vind!! maar ach wat zei met die hond doet is erger

Erg overtrokken reactie hoor!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 15:27

Dan nog de vraag over wie je het nou eigelijk heb hea

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 15:27

Het is ons ook een keer overkomen, we gaven een feestje thuis en een jongen heeft een heel flesje bier aan onze Jack Russel gevoerd...

Toen ik daar achter kwam heb ik hem het huis uitgetrapt en de hond boven op bed gelegd naast m'n vriend, die was namelijk in dezelfde staat als de hond.. En ze hebben met z'n tweeen hun roes uitgeslapen..

Toen ik een paar uur later naar bed kwam, lagen ze allebei nog precies in dezelfde houding..

Ik was echt zooooooooooooo verschrikkelijk kwaad.. Die jongen wordt bij ons in het dorp overal uitgenodigd, behalve bij ons thuis.. Ik hoef zulke mensen niet in mijn leefomgeving..

Een hond kan zelf niet beslissen.. die eet en drinkt alles.. dan moet de mens de wijzere zijn....