Hier zijn er n paar:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Zo dat waren er een aantal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relliej schreef:Nou ik vind eht anders mooie foto's hoor!! Tuurlijk is het ff wennen met je nieuwe digi. Ik ga a.s. woensdag naar Burgers Zoo met school (voor oriëntatiefag). Nog nooit geweest, dus ben benieuwd hoe het er is.
Ik wou meteen vragen of ik je foto's mag gebruiken áls we een opstel/samenvatting mogen schrijven voor studiepunten erbij te halen. Want we moeten een bepaald aantal studiepunten in een jaar hebben d.m.v. dit soort dingen.
Mik_beer schreef:Burgers Zoo is leuk, ben er ook wel vaker geweest omdat het dicht in de buurt is, goed voor je conditie ook
Loesjuh schreef:Bij sommige foto's begon ik echt te twijfelen of je ze wel zelf hebt gemaakt, dat zegt denk ik wel wat over de kwaliteit!
Relliej schreef:Vandaag (woensdag) terug van BurgersZoo. Het viel mij helaas tegen. Ik vond het klein (behalve het safari-gedeelte), en je moest een pokke eind lopen wil je bij het volgende dier zijn. Kom je aan, zijn die dieren helemaal versuft etc (ook door de zon natuurlijk). Nee, er was naar mijn mening niet echt veel aan. Komt denk ik ook omdat ik iets van 3 jaar geleden naar Diergaarde Blijdorp ben gegaan toen de vernieuwing bijna af was en dus een stuk groter en natuurlijker was.
RoWyGo schreef:De foto's zien er goed uit, maar die camera en jij kunnen veel beter. Maar dat is een kwestie van oefenen en wennen een de camera. Het is natuurlijk even heel anders, zo'n DSRheel veel succes, en ik weet zeker dat er steeds mooiere foto's uit gaan komen, en dan wil ik ze wel zien