Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Waar ze zo echt als etalage-diertjes zitten vind ik ook maar zielig...
Tuurlijk is het beter van je hond bij een erkende fokker te kopen.. maar wij hebben onze hond (Beagle) ook in een winkel gekocht en hebben er tot op heden (ze is nu bijna 8 jaar) nog geen problemen mee gehad ...
Zip schreef:[***] schreef:Waar ze zo echt als etalage-diertjes zitten vind ik ook maar zielig...
Tuurlijk is het beter van je hond bij een erkende fokker te kopen.. maar wij hebben onze hond (Beagle) ook in een winkel gekocht en hebben er tot op heden (ze is nu bijna 8 jaar) nog geen problemen mee gehad ...
Maar ondertussen zitten de ouderdieren wel in een schuur, komen er nooit uit, zitten in hun eigen stront en wordt er aan één stuk door mee gefokt. Iedereen vergeet dat altijd maar, want tja als de pup gezond is zal het wel niet zo erg zijn.
[***] schreef:
En hoe weet jij dat? Bij elke fokker al gaan kijken?
Sorry hoor ... Tuurlijk gebeuren zo'n dingen, maar echt niet door iedereen ...
Josa schreef:Ik vraag me altijd af wat er van die honden terechtkomt. Iedere gek kan daar zo een hond meenemen, niks gesprek, niks gescreend of ze wel iets weten van honden... Bah krijg er de rillingen van.....
qwinty schreef:Josa schreef:Ik vraag me altijd af wat er van die honden terechtkomt. Iedere gek kan daar zo een hond meenemen, niks gesprek, niks gescreend of ze wel iets weten van honden... Bah krijg er de rillingen van.....
Dan nog maakt het niet uit of je je hond daar zou kopen of bij een partuculier , dan word je ook niet gescreend of je er wel de balen verstand van hebt of niet ..!
Maar om even op de vraag te komen.
Ik vind het ronduit belachelijk!
Die arme hondjes zitten daar piepend en jankend omdat er weer eens iemand langes komt die toch maar niet na binnen gaat.
En wat gebeurt er als ze te groot worden?!?
Moet er niet aan denken!
Josa schreef:
Bij een goede fokker word je absoluut gescreend. Bij onze beide honden hebben wij 2 gesprekken van tevoren gehad.... Natuurlijk weet je dan als fokker nog nietrs zeker, maar wij werden wel degelijk aan een vragenvuur onderworpen!