Ik zei het al. Ik heb een hond een rotdog of een boreauwijler,het is dus een bordeaudog/rotwijler en hij heet sukkel haha hij is heel lief maar het is ook een echte sukkel. Er zijn vast nog wel meer mensen die een huisdier een rare naam hebben gegeven.Dus brand maar los!!!
Mijn rat noemde Pinky .(klinkt lief he,maar was tie niet ) En mijn 2 kippen(we hebben nog 3 andere,maar die vind ik niet leuk )noemen Beul en Zwarte weduwe. En onze haan noemde Tarzan .
Wij hadden vroeger een varken wat Valentijn heette. En een kip genaamd Pluis (omdat het diertje pluizig was toen het nog een kuikentje was). Ik ga het maar niet overalle Jip en Jannekes 1 t/m 100 en Hans en Grietjes hebben...(vissen, eenden, etc). Mijn ouders hadden vroeger een poes die Loedertje heette... hihi! Gelukkig riepen wij altijd "Poes poes!".
Tegenwoordig krijgen de dieren hier iets neutralere namen!
ons hondje heette altijd Yuppie.. een vriendins hond heet Moppie (dat past hier beter) en verder, één van mijn schildpadden heet Thor En een stel konijnen bij mn vriend zijn vernoemd; Pimp, Snoop Dogg... zucht...
We wilden onze kat Muis noemen Maar het werd toch maar Teiger Verder hadden we een jonge kater die we Shovel noemden *zo'n landbouwvoertuig, al weet ik niet meer hoe je het schrijft*.
Onze hond heet Toby wan Kenobi, maar kortweg gewoon Toby. En verder ons paard Leontien
Uhh...... Als je je hond Pamela noemt??? Ja zo heette onze oude hond ik vond het een leuke naam paste ook wel bij haar , lekker vet en zon lange worst hihi
Ik heb een hamster gehad die Snoepie heette, een andere die Poemel heette, een ander heette Knoopje, weer een andere Zeempje...... (en de anderen hadden 'gewone' naampjes ) Nu heb ik Krieltje.
Dit vind ik allemaal wel grappige namen, maar ik zou sukkel of een scheldwoord of weet ik veel niet gebruiken nee.......
Ha Maar sukkel is geen scheldwoord. Als ik hem roep komt ie heeeeel hard aan rennen, dan komt er ff 60 kilo op je af. Maar hij weet niet wat sukkel betekent, en als je het heeel lief zegt klinkt het niet zo schelderig hoor hahaha
Onze hamster en konijn heetten Speedy en Flappie (terwijl die niet eens flaporen had) net zoals nog 1000 hamsters en konijnen in nederland. Niet erg orgineel dus...