Zal het nog even samenvatten (zal het eens in mijn profiel zetten

Wij hebben haar van een DA, die haar heeft opgelapt van bijna dood, nadat ze daar gebracht was door de Dierenambulance. Ze was niet gechipt, niemand leek haar te missen en na drie maanden zijn ze er een huisje voor gaan zoeken. Via bokt ben ik eraan gekomen, Desiree had een oproep geplaatst. Ze is al op leeftijd, verder weten we niets van haar.
De eerste twee weken heb ik haar kunnen aaien/aanraken, waarschijnlijk omdat ze zo verstijfd van angst was, dat ze niet durfde bewegen. Daarna heb ik haar vier MAANDEN niet aan kunnen raken, ze was doodsbang voor werkelijk álles. Ze onderzocht niks in huis, ze had een vast loopje van haar veilige mandje en de kattenbak in de hal. Ook aan de andere kant van de kamer kwam ze niet, ze liep écht alleen maar op en neer van de mand naar de bak en weer terug. Ze keek je niet aan, draaide haar kop weg en deed haar ogen dicht als het haar teveel werd.
Daarna ging het met ups en downs: aanhalige momenten afgewisseld met enorme schuwheid, je kon er geen peil op trekken. Op de bank of zo kwam ze nooit, haar mand op de grond was kennelijk haar plek.
Ineens vond ik haar dit voorjaar een keer op de bank. Oké, gauw kleed erop gedaan

Ik ging erbij zitten, ze leek het nog op prijs te stellen ook

Dus het is na anderhalf jaar helemaal goedgekomen met deze bejaarde angsthaas