Voor info zie de link.
Daar brengen we haar altijd als we op vakantie gaan dit is geloof ik de 3e keer dat ze er was.
Alles was goed gegaan daar

Toen we thuis kwamen die vrijdag ging ze eerst wat rondkijken in huis om weer wat te wennen, later wilde ze graag wat blikvoer hebben, courmet, de vis variant vind ze altijd lekker

Sinds zaterdag begon het, normaal begint ze rond 14.30 uur of later om eten ze vragen in dit geval dus niet

En daarna was het daar ook mee aflopen. Ze kijkt er allleen maar naar en doet verder niks.
Voor een plakje ham of iets anders kwam ze eerst wel en voor een beetje vla ook, gewoon schaaltje leeg slikken vind ze altijd lekker

Vandaag kwam ze niet voor een plakje vlees, terwijl ze er normaal altijd wel in voor is, dan eet ze het bijna van je bord af.
Ze heeft vandaag wel wat vla gehad willeswaar van me vinger afgeslikt maar toen ik het schaaltje bij haar neer zetten wilde ze niet.
Ik snap er niks van, ze is sloom vind ik, oogjes staan wat diep, heeft een droge neus terwijl die normaal nat is.
Ze drinkt wel wat melk verdunt met wat water. Verder is ze vandaag even buiten geweest, willeswaar achter zitten. En heeft wat kleine stukjes kipfilet gehad 3 stukjes vind ze ook lekker trouwens.
Dit kan toch niet goed zijn???
De jaarlijkse prik heet ze al gehad

Groetjes Joke