Wij willen onze dwerg malteserleeuwtje laten dekken.
En zijn nu dus opzoek naar een reutje om haar te laten dekken.
Als het kan wel een beetje in de buurt

groetjes Aniek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Papieren heeft ie wel maar de vorige eigenaar wil ze niet afgeven.. pm me voor verder informatie Sineritas schreef:Zijn er niet al genoeg honden in de wereld?
De asiels zitten op het moment barstensvol en dan zet jij nog even een stel nieuwe pups op deze wereld?
Wat is je doel? Waarom ga je fokken?
Als het voor de lol is vind ik het een egoistische actie, is het omdat je zelf pups wilt, ga dan a.u.b naar een asiel....
Sineritas schreef:Zijn er niet al genoeg honden in de wereld?
De asiels zitten op het moment barstensvol en dan zet jij nog even een stel nieuwe pups op deze wereld?
Als het voor de lol is vind ik het een egoistische actie, is het omdat je zelf pups wilt, ga dan a.u.b naar een asiel....
Annechien schreef:Sineritas schreef:Zijn er niet al genoeg honden in de wereld?
Zo 1e keer op bokt en dan zo'n reactie? Ik krijg sterk het vermoeden dat het een schuilaccount is als ik eerlijk ben.
Sineritas schreef:Zijn er niet al genoeg honden in de wereld?
Annechien schreef:Sineritas schreef:Zijn er niet al genoeg honden in de wereld?
Zo 1e keer op bokt en dan zo'n reactie? Ik krijg sterk het vermoeden dat het een schuilaccount is als ik eerlijk ben.

3 puppies zouden we al kwijt kunnen worden aan 2 mensen , toen we het vertelde wouden ze het metteen. De rest gaat niet weg voordat ze een goed tehuis hebben, We hebben toch ruimte zat dus
Sjoert schreef:Zullen we vanaf nu weer on-topic gaan?