), maar met mij vele anderen. Er zijn al eens mensen aan de deur geweest die haar wilden kopen (hadden haar voor het raam gezien): No way
Ik laat ik haar wel naar buiten. Soms bekruipt me de angst dat iemand haar pikt omdat ze denken dat het een dure raskat is. Het is namelijk best druk in de buurt. Ik woon aan de rand van het centrum van de stad waar veel mensen van buitenaf hun auto gratis parkeren om te gaan shoppen.
Vroger was ik van mening dat indien mogelijk met verkeer enzo, katten naar buiten moesten kunnen
. Maar nu ik zelf katten heb, vind ik het een lastige beslissing (zie ook mijn onderschrift
). En ze kunnen ook aangereden worden.. ik voel me soms echt een bezorgde mama...Wat vinden jullie? Zouden jullie haar naar buiten laten gaan?
Snap zeker wel dat je je zorgen maakt. Het is een mooi beestje
)

(zijn dus ook aan het stropen) Helaas doet de politie niks, het schijnt ook dat ze niks kunnen doen! Ik ben dus wel een beetje bang geworden, de kat komt nog steeds wel buiten maar alleen overdag en als ik hoor schieten haal ik hem snel binnen. (als een kat eenmaal gewend is aan het buiten lopen dan vind ik dat echt sneu om ze binnen te houden)
.. nu moet ie maar vriendjes worden met alle buren zodat ze deur voor em opendoen