Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

*

Een vriend van mij belde me 's avonds op, dat er een hond uit de auto was gezet bij hun voor de deur. Die hond liep steeds bij hun in de tuin en ze hadden hem maar in huis genomen. Het dier was zwaar verwaarloosd en mishandeld. Was heel erg bang! En het was ook nog een mechelse herder. Hij stond te wankelen op zijn benen van vermoeidheid en hij had allemaal kale plekken en eczeem. ook erg mager.
), in de familie konden ze ook niet opgevangen worden, dus tja.... Dat is naar hoor!

Margreet schreef:Het zijn natuurlijk niet allemaal vakantieslachtoffers in het asiel.
Ik herinner me mijn oudtante die noodgedwongen op korte termijn naar een verzorgingstehuis moest en haar dieren niet mee mócht nemen (), in de familie konden ze ook niet opgevangen worden, dus tja.... Dat is naar hoor!
luxx schreef:Margreet schreef:Het zijn natuurlijk niet allemaal vakantieslachtoffers in het asiel.
Ik herinner me mijn oudtante die noodgedwongen op korte termijn naar een verzorgingstehuis moest en haar dieren niet mee mócht nemen (), in de familie konden ze ook niet opgevangen worden, dus tja.... Dat is naar hoor!
mijn wijze oma zei altijd; 'kan niet is dood, en wil niet ligt ernaast'......

!

)
) Zitten ondertussen ook veel dieren, zeker nu met het kittenseizoen. De oudere katten blijven nu meestal ook zitten omdat iedereen een kitten wilt... Grote honden zitten hier nu ook in overvloed, de grote hokken zijn allemaal bezet en er moeten zelf al enkele honden buiten slapen (wel beschut en het is een sint-bernard
) Kleine honden hebben we maar 2 dus enkele grote honden zitten al in de kleine hokken omdat we plaats te kort hebben... Ook zitten we hier met een nestje van 6 konijntjes + mama en papa. Dus al er iemand nog katten, honden of konijnen wil kom je maar naar België 
De meesten verzinnen ook gewoon een reden om hun hond/kat binnen te brengen. Zoals een hondje dat absoluut niet met andere (kleine) hondjes overweg kon. Wij merkten niets agressief dus toch maar gebrobeerd... dat hondje heeft met 6 (!) andere (kleine) hondjes op de speelwei gezeten en er was niks gebeurd
smurf schreef:goh ik meen me toch te herinneren dat je een Ijslander ergens hebt staan BV.......
dus ik had mijn katten beter maar in de berm kunnen laten creperen, (...)
Hoe
krijg je het (tweede) bij elkaar verzonnen ........
Is in ieder geval mijn tekst niet, noch mijn idee daarover.
Bv schreef:Heb zelf altijd alleen maar wegwerpdieren gehad; en stop daar nu mee