vandaag was ik pas laat klaar met werken en kon dus niet naar het E3 strand
maar toen zijn bjorn blake en ik naar de Sahara gegaan in Lommel, das hier net over de grens, en nouja de foto's zeggen genoeg 
blake is echt een waterhond! heb zelfs nog een heel stuk samen met hem echt gezwommen, alleen gata ie veeeel te snel voor mij haha
verder heeft ie nog met veel andere honden gespeeld en gezwommen en ging ie voor iedereen balletjes etc halen die ze weggooiden 
ff knuffelen in t water 

de zeehond 

blake zn nieuwste verslaving/speeltjes, lege drinkflesjes, daar laat ie zelfs zn favo speeltje voor liggen (die ik toen kon gaan halen ergens ver weg in t water...)

hier was ik net uit de zon weer terug in t water, en had blake zn balletje en zn flesje vast en naja dan kan je verwachten dat ie in t water springt vlak naast je, en dat is dan KOUD!!! vandaar dat ik er zo debiel opsta 

en weer lekker spelen

blake netjes zitten&wachten tot ik zn speeltjes weggooi

en hier ook netjes wachten

en alweer 

ff pootje laten geven 

en 2 pootjes

en nog een x

de high-five foto is helaas mislukt, dat deed ie ook superstoer
in het zand met zn 2 flesjes 

jammer dat er wat voor de lens zat, maar hier lag ie zo lief 

hier deed ik net mn natte haar uit mn ogen halen(had net gezwommen met blake en die zwom me een paar x omver dus ik was echt zeiknat, en moe van t zwemmen want mn conditie is erg slecht haha

nogsteeds ff zonnen & uitrusten

en ff blake bijhouden, t werd wel erg druk om ons heen

voor een vorig jaar nog kansloze, drukke onopgevoedde hyperactieve asielhond, deed ie het echt zoooooo goed, oke een paar keer weggelopen naar andere honden/mensen toe maar hij heeft helemaal niet vervelend gedaan