ook ja, maar ook een konijnenras volgens mij, is een konijn met zwarte stipjes, maar volgens mij is het eigelijk gewoon een zelfverzonnen naam en is het een mislukking tussen een Lotharinger en een Rijnlander ofzo. Deze site is heel erg goed, staan alle konijnenrassen op
Een voskonijn is niet bijzonder hoor ! Ik heb er 2 gewoon bij de dierenwinkel vandaan..
Misschien kun je eens kijken in het boek: Konijnen en Knaagdieren Encyclopedie van Esther Verhoef-Verhalllen ISBN : 90 366 1078 8
Ik vind zelf de Lotharinger, Groot Zilver, Californian, Werner, Japanner, Eksterkonijn, Thuringer, Havana, Alaska, Parelfeh, Hollander en Tankonijn erg mooi.. Zijn er nogal wat hahaha
Ik vind de blauwe rex het mooist. Heb een dalmatierrex ram met een blauwe factor, dus zoek nog een voedster. Heb verder een mooie bruine tan voedster, en heel apart... een prachtige kastanjebruine belgische haas.
ik ben fan van de belgisch zilvers een middenras, gemiddeld 4-5 kilo. vurig karakter, heefteen soort van blauwe vast de haarwortels zijn wit, de punten donkergrijs/blauw
wij hebben op school heel veel verschillende soorten konijnen, er zitten hele mooie tussen, ik vind de belgische haas ook wel iets hebben, maar dan niet diegene die je op de laatst genoemde site te zien krijgt, bij ons zijn ze niet zo heel erg dun en zien dr wat vriendlijker uit.. ik vind de hangoortjes altijd zo lief, heb zelf ook een hangoorkonijn, een vosbonte, nouja dat vos is een beetje aan het verkleuren naar een meer donkerder kleur, vaag maarja..
Ik heb mijn konijne gehaald bij een hele goede fokster!! http://www.bijzonderkonijn.nl/ idd die site!! En die fokster helpt je egt met alles!! We kregen een nestje en toen ging zij kiken of het jongetje of meisje waren. Zelf heb ze/doet ze aan paardijden