Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astragirl schreef:Oei, hoe kpmt het dat er er vliegen op kwamen? plakte het vol met uitwerpselen? Wij hebben zo een konjin gehad met diaree maar hebben onmiddelijk heel haar achterwerk gewassen, iedere keer. Jammer dat het weer gebeurt
Citaat:maar je mag een konijn dus alleen maar hooi geven en geen droog voer!!!!!!
MiiGurl schreef:dankje het is een ras konijn die kunnen wel 10 tot 12 worden
SANEX schreef:Citaat:maar je mag een konijn dus alleen maar hooi geven en geen droog voer!!!!!!
Een konijn geen droogvoer ? Hoe kom je daarbij ?
Een konijn moet droogvoer hebben in de vorm van korrel of gemengd voer, veel hooi om de darmflora op gang te houden en dagelijks groenvoer.
Wat sneu voor je konijn, gelukkig kon de DA er nog wat aan doen. Als het genezen is heel goed in de gaten houden. Zelf controleer ik elke dag mijn dieren ( heb er een hele boel ) op wondjes,plekjes e.d Ze komen alle dagen even in handen. Dan ben je er heel snel achter als ze iets hebben en hoeft het niet zo ver te komen
Sterkte ermee
Lisjuh87 schreef:6 een mooie leeftijd voor een konijn in gevangenschap ja! Ik weet niet of de mensen er hier verstand van hebben maar konijnen in het wild kunnen echt veel ouder worden 15/20 jaar....
Wel sneu van die maden zeg, hoop dat het nog goed komt met je konijn aangezien maden een dier van binnen helemaal leegeten