Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
venga schreef:Check anders ook nog even jackrusselterrier.nl, is ook van de rasvereniging.
amandatjuh88 schreef:Het zijn idd erg leuke schattige hondjes.. Maar je moet wel hondenkennis hebben en niet bang zijn om ze op hun kop te geven, want het zijn echte Terriers he
sommige kunnen goed met andere honden opschieten maar die van mijn vriendin dus totaal niet. Als die een hondje ziet vliegt ze meteen naar zijn keel.
Dus echte Terriers
ik zou eerst veel informatie over het ras zoeken want het zijn niet 100 % makke hondjes.. Maar wel heel leuk
Kusjes..!!
Hermesdeux schreef:Zo leuk vind ik ze nietMijn oma heeft er 5 bij elkaar gehad en was altijd dikke moordpartijen. Ze liepen rond op het bedrijf en elke kat, konijn of ander levend wezen wat ze voorbij zagen komen dat pakten ze. Toen mijn oma verhuisde moesten ze ineens aan de riem lopen. Als ze nu een andere hond zien staan ze stijl overeind aan de riem en willen ze die het liefst aanvliegen. Mijn oma heeft jarenlange ervaring met het houden van Dobermanns en zelfs een Jack is niet makkelijker. Ik denk dat het wel anders is als je er maar 1 neemt en deze vanaf het begin overal aan laat wennen (katten e.d) en echt duidelijk afstraft wanneer die iets fout heeft gedaan... want wat een rotzakken zijn het
Margo schreef:jaja jack russels!
Wij hebben er sinds een paar maanden ook eentje! Erg leuk maar je moet ze inderdaad wel de ruimte geven om lekker uit te kunnen razen.. het zijn meestal hele drukke aanwezige hondjes. maar wel erg leuk!
En je moet ze vanaf het begin af aan meteen duidelijk laten weten wat wel en niet mag want anders nemen ze je in de maling hoor. echte jack russel terroristen zijn het af en toe.
Als jullie er eentje willen weet ik binnenkort nog wel een leuk nest van een hele fijne moeder die hele fijn jack russels voorbrengt (incl die van mij)