Telepathie met dieren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tittel

Telepathie met dieren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 14:40

Afgelopen weekend ben ik op cursus geweest bij Cecilia van der Drift. Het was de cursus comminiceren met dieren/Telepathie met dieren. We waren met 9 personen, dus een leuk groepje. Allemaal hadden we foto´s mee van dieren om daarmee te oefenen. Het was een hele interessante en leuke cursus. Er ging een nieuwe wereld voor mij open. Ik vind het ook goed aansluiten bij mijn Reiki. We hebben veel visualisatieoefeningen gedaan wat erg goed ging en ontspannend werkte. Toen hebben we met dieren van Cecilia geoefend. Ik had Ieneke uitgekozen (kip) en we hebben contact gelegd met haar. Dit contact verliep nog niet zo lekker. Maar toen ik een andere manier van contact leggen uitprobeerde ging het heel erg goed. Ik had niet gedacht dat ik dit ook zou kunnen. De vervolgcursus wil ik ook nog gaan doen en ik wil me hier dan ook verder in gaan verdiepen. We hebben met veel dieren van elkaar telepatisch contact gelegd en af en toe kwam Cecilia bij ons zitten om mee te doen. En als je een specifieke vraag had aan je dier ging Cecilia dit voor je vragen.

Ookal was het geestelijk en emotioneel een zware cursus. Ik heb genoten met volle teugen en voel me nu een heel ander mens.

Patricia20

Re: Telepathie met dieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:09

echt een mooie ervaring dus Haha!
lijkt mij ook erg mooi om eens zon curses te doen en idd dan bij cecilia alleen vind het erg duur ..
maar ja als je het zelf kunt dan is het natuurlik geen geld!
fijn dat j er een goede ervraring aan over hebt gehouden Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:25

als je ooit wil oefenen, geef een gil Knipoog
ben benieuwd of je bijvoorbeeld ook op zeer grote afstand met vreemde dieren contact kunt leggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:27

Is dat die Cecilia van dat tv programma?

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:29

Wat vraag je aan zo'n dier? Hoe weet je zeker dat je contact hebt?

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:36

lowara schreef:
als je ooit wil oefenen, geef een gil Knipoog
ben benieuwd of je bijvoorbeeld ook op zeer grote afstand met vreemde dieren contact kunt leggen?

Wat noem je een zeer grote afstand. We hadden de curus in Baarn. Iedereen had fofo´s mee van zijn eigen dieren en we kwamen van verschillende plekken (Groningen, Friesland, enz.). Ook hebben wij in onze groep contact gelegd met een overleden dier. Deze is dus eigenlijk dichtbij, maar ook weer verweg.

Ik ben nog niet zeker genoeg van mijzelf. Moet het eerst even voor mijzelf een plaatsje geven. Maar als ik een keer wil oefenen met andere dieren, dan laat ik graag wat van me horen. Voor mij een goeie oefening en wie weet voor jou een fijne uitkomst.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:37

faye schreef:
Is dat die Cecilia van dat tv programma?

Ja zij heeft ook een programma gehad op de tv. Helaas is dat alweer van de buis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:40

Nou zo helaas vind ik dat niet hoor. Ik snap niet dat iemand geld aan haar betaalt. Maar goed die discussie is hier al eerder gevoerd met die andere telepatisch begaafde boktdame Clown

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:41

SuusJa schreef:

Je kan echt alles vragen aan een dier. Ja, hoe weet je of je contact hebt? Je weet en voelt dat gewoon. Het contact kan voor mensen verschillend zijn. De meesten gaan in een soort trance en zien het dier in gedachten voor zich. Ze voelen emoties, zien dingen of krijgen woorden door. Omdat we met dieren oefenden van anderen kon je goed navragen of jou antwoorden klopten. Er werd tijdens de cursus niet over elkaars dieren gesproken, dus je kon niet iets opgevangen hebben in een gesprek. Het is echt het dier dat het aan je doorgeeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:42

Als je goed observeert is dat niet heel moeilijk hoor.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:44

faye schreef:
Nou zo helaas vind ik dat niet hoor. Ik snap niet dat iemand geld aan haar betaalt. Maar goed die discussie is hier al eerder gevoerd met die andere telepatisch begaafde boktdame Clown

Heb je zelf slechte ervaringen met haar of ken je haar persoonlijk?

Ik ken haar dus via de cursus die ze aan ons gaf en heb haar boek gelezen. Ook ander mensen die communiceren met dieren kennen haar en ik hoor ze niet negatief over haar doen.

Ieder natuurlijk zijn eigen mening. Maar waarom zou je geen geld aan haar moeten betalen. Een curus kost nu eenmaal geld en ik heb het er graag voor over. Door de cursus kan ik nu zelf communiceren door telepathisch contact met dieren. Ik ben haar daar dankbaar voor.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:45

faye schreef:
Als je goed observeert is dat niet heel moeilijk hoor.

Wat bedoel je hiermee?

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:52

sorry, maar ik geloof ik hier eigenlijk totaal niet in..

Ik bedoel, dan moet je contact leggen met een kip? Waar moet je het nou ooit met een kip over hebben??
Ga je dan vragen van: hoe voelt het om een ei te leggen? Of wordt je veel gepest door de andere kippen?

Sorry maar ik vind het gewoon dikke onzin.
Ik denk dat faye bedoelt dat je enkel door goed te observeren al een hele hoop te weten komt over hoe een dier iets ervaart of hoe een dier zich voelt.
Volgens mij kom je dan net zoveel te weten als wanneer je 'telepatisch contact' hebt met een dier.
Zo denk ik er over.

Bedoel het niet om je belachelijk te maken ofzo, maar kan je me er gewoon totaal niets bij voorstellen en al helemaal het nut er niet van snappen.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:53

Ja maar is het niet zo, je denkt dat je contact hebt dus je hebt het ook volgens je zelf (ja lekker vaagheid!)Maar dat je woorden binnenkrijgt omdat je onbewust zelf verzint of denkt of wat dan ook?

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:55

Naja, een kip, nou niet bepaald iets om lekke rmee te babbelen nee, maar als het echt zou kunnen, en je hebt problemen met je hond bijvoorbeeld, dan zou je misschien op die manier kunnen bepalen waar jullie miscommuniceren, of met je paard. Dat lijkt me iets meer voorstelbaar Tong uitsteken

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:57

Tittel schreef:
SuusJa schreef:

Je kan echt alles vragen aan een dier. Ja, hoe weet je of je contact hebt? Je weet en voelt dat gewoon. Het contact kan voor mensen verschillend zijn. De meesten gaan in een soort trance en zien het dier in gedachten voor zich. Ze voelen emoties, zien dingen of krijgen woorden door. Omdat we met dieren oefenden van anderen kon je goed navragen of jou antwoorden klopten. Er werd tijdens de cursus niet over elkaars dieren gesproken, dus je kon niet iets opgevangen hebben in een gesprek. Het is echt het dier dat het aan je doorgeeft.

Ik weet niet of je dit forum kent, maar ik denk dat het wel wat voor je is Knipoog
www.communicatiemetdieren.tk

Ik geloof er wel in, maar kan het zelf niet. Iemand heeft met mijn katten 'gepraat' en ze wist dingen die ik niet verteld had. Onder andere over dingen in mijn huis, speeltje en gedrag.
Daarnaast kreeg zij niet letterlijk woorden binnen, maar beelden.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 15:58

SuusJa schreef:
Ja maar is het niet zo, je denkt dat je contact hebt dus je hebt het ook volgens je zelf (ja lekker vaagheid!)Maar dat je woorden binnenkrijgt omdat je onbewust zelf verzint of denkt of wat dan ook?

Als je allemaal woorden/antwoorden zou verzinnen, hoe kan het dan zijn dat je zoveel dingen goed hebt. Als je alles verzind moet je meer dingen fout hebben. Het heeft te maken met je onderbewustzijn en telepatisch communiceren.

En ook met specifieke antwoorden. Hoe kan je die verzinnen en het toch goed hebben. Ook als de antwoorden overeenkomen met de andere mensen, dan verzin je toch niet allemaal hetzelfde.

Je moet ervoor openstaan/ingeloven. Ik ben ook heel erg nuchter. Maar sinds de cursus sta ik heel anders in het leven en ik ben blij dat hier mee verder kan.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 16:06

miekie schreef:
sorry, maar ik geloof ik hier eigenlijk totaal niet in..

Ik bedoel, dan moet je contact leggen met een kip? Waar moet je het nou ooit met een kip over hebben??
Ga je dan vragen van: hoe voelt het om een ei te leggen? Of wordt je veel gepest door de andere kippen?

Sorry maar ik vind het gewoon dikke onzin.
Ik denk dat faye bedoelt dat je enkel door goed te observeren al een hele hoop te weten komt over hoe een dier iets ervaart of hoe een dier zich voelt.
Volgens mij kom je dan net zoveel te weten als wanneer je 'telepatisch contact' hebt met een dier.
Zo denk ik er over.

Bedoel het niet om je belachelijk te maken ofzo, maar kan je me er gewoon totaal niets bij voorstellen en al helemaal het nut er niet van snappen.

Dat is aan jezelf om er niet in te geloven. Je hoeft ook niet in iets te geloven om het voor elkaar te krijgen.

Maar wat bedoelen jullie steeds met observeren. Dat is me niet helemaal duidelijk? Wat, wanneer en wat observeer je dan?

En waarom zou je alleen dit soort vragen kunnen stellen zoals jij vermeld. Je kan alles vragen wat je maar wilt. Dus ook hoe ze zich voelt, waar ze van houdt, waar ze bang voor is, wat ze veranderd wil zien, of ze ergens last van heeft of zelf iets door wil geven. Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het vragen.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 16:08

SuusJa schreef:
Naja, een kip, nou niet bepaald iets om lekke rmee te babbelen nee, maar als het echt zou kunnen, en je hebt problemen met je hond bijvoorbeeld, dan zou je misschien op die manier kunnen bepalen waar jullie miscommuniceren, of met je paard. Dat lijkt me iets meer voorstelbaar Tong uitsteken

We hadden dieren van haar om mee te beginnen (oefenen) en daarna gingen we met de dieren van ons zelf aan de gang (foto's). Iedereen heeft verschillende dieren.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 16:10

Amanda schreef:

Ik weet niet of je dit forum kent, maar ik denk dat het wel wat voor je is Knipoog
www.communicatiemetdieren.tk

Ik geloof er wel in, maar kan het zelf niet. Iemand heeft met mijn katten 'gepraat' en ze wist dingen die ik niet verteld had. Onder andere over dingen in mijn huis, speeltje en gedrag.
Daarnaast kreeg zij niet letterlijk woorden binnen, maar beelden.

Bedankt voor de link. Ken het nog niet, maar ga er zeker een kijkje nemen. Het mooie ervan is dat iedereen het kan (leren). Net als Reiki. Alleen staat de een er meer voor open en heeft de een er meer gevoel voor.
[/quote]

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:15

Tittel schreef:
SuusJa schreef:

Als je allemaal woorden/antwoorden zou verzinnen, hoe kan het dan zijn dat je zoveel dingen goed hebt. Als je alles verzind moet je meer dingen fout hebben. Het heeft te maken met je onderbewustzijn en telepatisch communiceren.

En ook met specifieke antwoorden. Hoe kan je die verzinnen en het toch goed hebben. Ook als de antwoorden overeenkomen met de andere mensen, dan verzin je toch niet allemaal hetzelfde.

Je moet ervoor openstaan/ingeloven. Ik ben ook heel erg nuchter. Maar sinds de cursus sta ik heel anders in het leven en ik ben blij dat hier mee verder kan.

Lichaamstaal verteld een hoop

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:24

@ SuusJa: Maar ze zagen die dieren toch niet, ze deden het met foto's Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:33

ik geloof er wel in(iemand zonder verstand van paarden vertelde via een foto wat mijn paard had, bleek precies te kloppen, niemand had haar er iets over verteld, sterker nog zij kende zelfs niemand die mij of mijn paard in t echt kennen, en vroeg er geen geld voor) maar ik geloof niet dat iedereen dit zomaar kan leren via een foto

zoiets heb je of heb je niet, je kan vest wel iets ontwikkelen maar sommige gaves die zijn er of zijn er niet, mensen die ze echt hebben gaan er als het goed is erg verstandig mee om....

Patricia20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 17:50

wat was haar site ook alweer van cecilia? reikie erbij is helemaal een mooie uitkomst doet mijn moeder ook Haha!
hoop nog eens te horen dat je er veel baat bij hebt Knipoog
dan houi k mij aanbevolen voor een screentest met mijn dieren Tong uitsteken
haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:18

En wat vertelt zo´n kip dan? Dat ie zn ei niet kwijt kan?? Haha! Knipoog