Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lowara schreef:als je ooit wil oefenen, geef een gil
ben benieuwd of je bijvoorbeeld ook op zeer grote afstand met vreemde dieren contact kunt leggen?
faye schreef:Is dat die Cecilia van dat tv programma?
SuusJa schreef:Wat vraag je aan zo'n dier? Hoe weet je zeker dat je contact hebt?
faye schreef:Nou zo helaas vind ik dat niet hoor. Ik snap niet dat iemand geld aan haar betaalt. Maar goed die discussie is hier al eerder gevoerd met die andere telepatisch begaafde boktdame
faye schreef:Als je goed observeert is dat niet heel moeilijk hoor.
Tittel schreef:SuusJa schreef:Wat vraag je aan zo'n dier? Hoe weet je zeker dat je contact hebt?
Je kan echt alles vragen aan een dier. Ja, hoe weet je of je contact hebt? Je weet en voelt dat gewoon. Het contact kan voor mensen verschillend zijn. De meesten gaan in een soort trance en zien het dier in gedachten voor zich. Ze voelen emoties, zien dingen of krijgen woorden door. Omdat we met dieren oefenden van anderen kon je goed navragen of jou antwoorden klopten. Er werd tijdens de cursus niet over elkaars dieren gesproken, dus je kon niet iets opgevangen hebben in een gesprek. Het is echt het dier dat het aan je doorgeeft.
SuusJa schreef:Ja maar is het niet zo, je denkt dat je contact hebt dus je hebt het ook volgens je zelf (ja lekker vaagheid!)Maar dat je woorden binnenkrijgt omdat je onbewust zelf verzint of denkt of wat dan ook?
miekie schreef:sorry, maar ik geloof ik hier eigenlijk totaal niet in..
Ik bedoel, dan moet je contact leggen met een kip? Waar moet je het nou ooit met een kip over hebben??
Ga je dan vragen van: hoe voelt het om een ei te leggen? Of wordt je veel gepest door de andere kippen?
Sorry maar ik vind het gewoon dikke onzin.
Ik denk dat faye bedoelt dat je enkel door goed te observeren al een hele hoop te weten komt over hoe een dier iets ervaart of hoe een dier zich voelt.
Volgens mij kom je dan net zoveel te weten als wanneer je 'telepatisch contact' hebt met een dier.
Zo denk ik er over.
Bedoel het niet om je belachelijk te maken ofzo, maar kan je me er gewoon totaal niets bij voorstellen en al helemaal het nut er niet van snappen.
SuusJa schreef:Naja, een kip, nou niet bepaald iets om lekke rmee te babbelen nee, maar als het echt zou kunnen, en je hebt problemen met je hond bijvoorbeeld, dan zou je misschien op die manier kunnen bepalen waar jullie miscommuniceren, of met je paard. Dat lijkt me iets meer voorstelbaar
Amanda schreef:
Ik weet niet of je dit forum kent, maar ik denk dat het wel wat voor je is
www.communicatiemetdieren.tk
Ik geloof er wel in, maar kan het zelf niet. Iemand heeft met mijn katten 'gepraat' en ze wist dingen die ik niet verteld had. Onder andere over dingen in mijn huis, speeltje en gedrag.
Daarnaast kreeg zij niet letterlijk woorden binnen, maar beelden.
Tittel schreef:SuusJa schreef:Ja maar is het niet zo, je denkt dat je contact hebt dus je hebt het ook volgens je zelf (ja lekker vaagheid!)Maar dat je woorden binnenkrijgt omdat je onbewust zelf verzint of denkt of wat dan ook?
Als je allemaal woorden/antwoorden zou verzinnen, hoe kan het dan zijn dat je zoveel dingen goed hebt. Als je alles verzind moet je meer dingen fout hebben. Het heeft te maken met je onderbewustzijn en telepatisch communiceren.
En ook met specifieke antwoorden. Hoe kan je die verzinnen en het toch goed hebben. Ook als de antwoorden overeenkomen met de andere mensen, dan verzin je toch niet allemaal hetzelfde.
Je moet ervoor openstaan/ingeloven. Ik ben ook heel erg nuchter. Maar sinds de cursus sta ik heel anders in het leven en ik ben blij dat hier mee verder kan.