Het gaat dus over onze kater Bandid van net 1 jaar oud.
Zondag middag kwam hij nog even binnen om wat te eten en ging daarna weer lekker naar buiten en ging in de tuin liggen.
Veder eigenlijk niet echt meer op gelet.
Sávond zijn onze katten ( smokey en bandid ) altijd standaart binnen maar die avond was smokey wel binnen maar bandid wou maar niet thuis komen, wij heb geroepen maar hij kwam gewoon niet.
nouja wij hebben een katteluik dus als hij thuis zou komen zou die gewoon naar binnen kunnen gaan.
De volgende morgen nog geen spoor van bandid te bekennen terwijl ze dan altijd lopen de trappelen om hun zakje te krijgen.
raar maarja dachten we hijs vast op vrouwen jacht hij moest immer nog gecastreerd worden.
die middag nog niks dus wou vonden het wel raar en waren hem gaan roepen ect.
toen savonds nog niks
dinsdag ochten nog niks..
We vonden het maar raar.
Toen dinsdag middag rond een uur of 2 kwam bandid ( helemaal nat ) binnen.. tot mijn GROTE schrik keek ik naar zn staart.

het leek wel een ratte staart..
Het haar was volledig van zijn botten af laak t zo maar noemen verschrikkelijk om naar te kijken en zn haar hing er aan een draatje aan.

Wij gelijk de dierenarts gebelt en we konden gelijk terecht.
Hy in een hokje met een warmte kussen en een warmte lamp boven zich omdat hij helemaal nat was en anders welleens onderkoelt kunnen raken.
hij kreeg pijnstillers en verder konden ze nog niks doen omdat de dokter er niet was.
sávond belde ze ons op dat hij morgen ochtend geopereerd zou worden. En dat ze vanmiddag foto´s hadden gemaakt waarop bleek dat hij aangereden was.
Ook zeiden ze dat de staart eraf moest

Dus ze zouden bellen als ze nog meer wisten.
Maar aangezien zn bezoekje + operatie + foto´s echt niet niks kost zitten we eigenlijk in een dillemma en absoluut geen leuke.
Mijn ouders vinden het een geweldig best echt waar maar om er nou 500 euro aan te moeten betalen vonden ze opzich ook wel erg veel.
dus nu was mijn vraag wat zouden jullie in dit geval doen?
De poes in laten slapen of laten operen en 500 euro te betalen.
( onze andere poes heeft nu net van zondag op zaterdag nacht een nestje met poesjes gehad. Dus we dachten er ook nog aan om daar eentje ervan te houden. )
sorry voor het lange verhaal.