Het viel erg tegen eigenlijk, het was er heel erg druk, dus met medewerkers heb ik niet kunnen praten. Wel werd er tegen mijn vriend gezegd dat hij geen foto's mocht maken (nadat hij er al zo'n 20 had gemaakt

Noem het dier, ze hebben het daar. 10 solitaire goudhamsters samen in een hokje, handtamme, zichzelf kaalplukkende blauwe ara's (beschermde dieren), heel veel hondenrassen, varierend in leeftijd van 8 weken tot 1 jaar. Alles zit achter glas, behalve de konijntjes, kippen en varkentjes. Er stonden ook 6 pony's en die stonden er toch wel zo zielig bij

Wat ik heb gezien was voor mij een reden om nooit een dier bij zo'n winkel te gaan halen. Ik hoop dat andere winkels beter zijn.
Maar goed, genoeg gekletst. Hier de foto's (ze zijn helaas niet van de beste kwaliteit aangezien de foto's met een mobiele telefoon gemaakt zijn, het binnen redelijk donker was en dan ook nog reflectie in het glas

Als je binnenkomt zie je eerst rijen met artikelen en dan in 'n hoekje weggestopt, de eerste rij dieren.

"Jack Russels"

Links een american stafford volgens mij en rechts een papillion en een japanchin

2 Sharpeis en nog 'iets'. (ben vergeten wat)
Vervolgens ga je door langs een paar rijen hondenvoer en andere-dieren-voer. En dan kom je bij een afdeling met kleine hondjes. Beestjes die of heel klein zijn, of gewoon nog jonger. Hier zaten ook chichuahua's (hoe schrijf je dat ook alweer

Een kudde dwergpinchers (het waren er 12!)

3 poesjes.

Dwergkeesjes, de linkse had last van zijn oog en lag daar echt zielig te zijn *zucht*. Die jatte meteen mijn hart

De chichuahua's, mini-keesjes en pinchers. Dit waren echt van die hondjes die in je hand(tas) passen. En ze waren ook populair volgens mij, stonden erg veel mensen voor te kijken.
Vervolgens: De 'grote honden-afdeling'. (Lees: grote rassen of honden ouder dan 6 maanden)

3 labradors en een basset.

Duitse Doggen en bordeaux doggen.

Mastino en boxers
De volgende afdeling, vogels, knaagdieren, reptielen en spinnen. Deze dieren zaten er allemaal redelijk bij (Op de papegaaien, fretjes en knagers na, deze zaten in te kleine hokjes). Hier heb ik niet veel foto's van, omdat we hier aangesproken werden op het maken van foto's.

En als laatste: de buitendieren. Kippen, kalkoenen, pauwen, buiten-grasparkietjes, geitjes, hangbuikzwijntjes, geiten en pony's. De pony's stonden er werkelijk waar slecht bij. Wel in een schone "stal", maar erg klein en als enig voer lagen er wortels. Ik hoop maar dat dat het middagmaal was en niet het maal voor de hele dag.

De pony's, shetachtige, appaloosa, bonte gevallen van ongeveer 15 maanden oud. Allemaal hengst. 'De ideal kinderpony'

Dwerggeitachtige wezens

Nouja... kijk naar de (slechte kwaliteits)foto's en trek je conclusie....
Voor mij hoeft zo'n winkel dus echt niet. Wel wil ik nog een keer kijken in Den Haag, of het daar net zo slecht (slechter

Het personeel dat er stond heb ik wel 'afgeluisterd' toen ze andere mensen aan een chocolade bruine labrador hielpen. En dat klonk eigenlijk allemaal wel best goed. Ze gaven erg goede tips, waren volgens mij ook redelijk eerlijk over zijn afkomst (ouders zitten bij een andere fokker, wordt wel op eigenschappen gelet, maar ook gewoon gefokt, zonder papieren). Dus misschien is het personeel wel gewoon goed en willen zij het beste voor het dier, voor zover dat in hun macht ligt zeg maar.
In ieder geval, het was weer een spannend dagje. En Ruud en Paul, bedankt voor het rijden en het mij ervan weerhouden alle hondjes mee te slepen