Onze haan vermoord! :S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jojohorse

Onze haan vermoord! :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 20:19

afgelope vrijdag is Onze haan vermoord Huilen

wij hebben al een jaartje een nieuwe haan, die net zoals de meeste andere hanen s'ochtens kraait.
blijkbaar hadden er mensen last van en vind je dit............

mijn moeder wilde de kippen te eten geven..en vind ze een dooie haan op de grond Verward ..dus mijn moeder pakt geschrokken ff wat handschoenen...en loopt weer terug naar het hok en wilt de haan oppakken...en ziet dat zijn hoofd eraf is! Scheve mond dus legt de haan in een doos en kijk of ze zijn kop nog ergens kan vinden.spoorloos Verward
ook waren er in het hok geen sporen van een gevecht met een wild dier. en mijn moeder had gekeken,en zijn kop was eraf gesneden...ze liep naar binnen en belde de politie op.die kwam al na een poosje en had het hok bekeken en kon ook niks vinden en zag ook dat de haan was vermoord met een mes Huilen . en vroeg aan mijn moeder of ze er een raport van wilde laten maken..

waar gaat dit toch in godsnaam heen!!! Boos! mensen kunnen schijnbaar niet praten! Boos! ook is het schijnbaar normaal om (ongevraagd) op het terrein te komen van iemand.en iemand anders zijn dier(en) te VERMOORDEN Boos!.er is een onschuldig dier gewoon het slachtoffer geworden!
wat is het volgende? onze eenden die buiten lopen? onze schapen? die ook buiten lopen? Boos! ..denk je ook ergens rustig te kunnen wonen!

Ik vind dit toch wel zo Kinderachtig....dit is niet meer normaal Stoom uit je oren
Laatst bijgewerkt door jojohorse op 16-01-05 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

audrey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:21

Dit is echt belachelijk, dat mensen dat soort dingen gaan doen, diep triest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:26

Nou vind ik het zeer naar dat iemand een onschuldig dier vermoord.

Maar ik moet zeggen dat ik ook moordneigingen heb op de haan van de buren hoor. Dat paasei kraait me iedere ochtend wakker. Maar om het dier daar nu om te gaan vermoorden nee.

Ik bel gewoon de politie. Ik vind het prima dat mensen dieren willen, maar zadel mij niet met die ellende op.

jojohorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 20:32

kijk als ze nou ff naar ons toe waren gekomen en ff hadden gezecht dat ze er last van hebben..maar nee hoor er moet gelijk gemoord worden..
maar we hebben aan onze buren nog gevraagd(poosje terug) of ze er last van hadden? en ze hadden er geen last van..dus waarschijnlijk zijn het mensen van iets verder op.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:44

Jeetje wat erg zeg Bloos! Belachelijk dat mensen niet even naar je toe komen om te zeggen dat ze last van het gekraai hebben.
Maar om nou meteen de kop eraf te snijden.... Dan heb je toch echt geen hersens hee Boos!
Heel veel sterkte meid!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:48

Pfft, dat vind ik wel heel raar. Maar ik hoor zulke verhalen wel vaker helaas.

Ik ben gelukkig doof..

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:58

bah verschrikkelijk.. ze kunnen er toch wel wat van zeggen in plaats van meteen die haan dood te maken

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:00

dit is echt zwaar kinderachtig dit, niet normaal meer dit.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:08

Dit is echt niet meer normaal, alleen omdat een haan kraait ga je ze kop er toch niet afhakken Scheve mond dan zeg je toch eerst tegen de eigenaren dat je er last van hebt Scheve mond en dan nog ga je hem niet vermoorde Scheve mond

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:10

Vind het ook nogal wat, zeker als er nog nooit klachten over geweest zijn.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook moordneigingen heb richting de VIER hanen van mijn buren, welke zich ook totaal niet aan hun biologische klok houden (snachts om 2-3 uur is ook goed voor hen Boos! )
En ik was er ook niet rouwig om dat de haan van mijn overburen doodgebeten is door een hond Schijnheilig ) (ze lieten hem altijd loslopen, beest kwam ook op straat)

Maar ik heb wel geklaagd, en in overleg met mijn buren (die er zelf gelukkig ook last van hebben) ga ik ze ergens anders onderbrengen binnenkort (was lastig adres te vinden voor 4 hanen Knipoog )

Ik heb al bijna 24 jaar geen kip meer gegeten, maar als iemand voor mij die hanen van mij buren opgediend zou hebben had ik ze MET SMAAK opgegeten Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:26

walgelijk, dat mensen zoiets doen, uit boosheid of ergernis of gewoon om anderen te pesten..

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:29

gatverdamme
wat erg zeg!
super zielig!
ik kan hier zo kwaad om worden Boos!

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:31

wat erg....
Dat ze niet gewoon even kunnen zeggen dat het hen stoort..
nee, vermoorden ze maar metteen dat arm ding Ach gut

jojohorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 21:59

maar onze haan die kraaide bijna niet alleen s'ochtens.
maar een paar huizen verderop is nog een haan en die kraait nog meer.Maar nou ik er zo over nadenk...heb ik die haan ook al een tijdje niet meer gehoord...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:02

Nouja zeg, kun je niet eens meer je kippen en hanen buiten laten lopen! Hij/zij had er in elk geval wat van kunnen zeggen, in plaats van zijn kop eraf snijden!! pfff, weird...

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:47

wat verschrikkelijk zeg, hopelijk kom je er nog achter wie het gedaan heeft!
kijk zo een kraaiende snerk naast je mand is niet leuk maar om daarom te moorden

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:49

AM -> BB

eljubo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:09

Jezus wat kl*te en verschrikkelijk Huilen . Hoe halen mensen het in hun hoofd om dat te doen? Ze zijn echt niet goed snik!

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:12

jeetje zeg, wat is dat toch met de mensen tegenwoordig..........ze kunnen niets meer verdragen. zelfs het landelijke geluid van een haan roept al ergernis op.
wat is de volgende stap? alle vogeltjes afmaken omdat die binnenkort weer om 4 uur 's ochtends hun keeltjes schor zingen??
weten jullie waar ik moordneigingen van krijg? van alle mensen die lopen te mekkeren en te klagen over zoiets onbenulligs Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:23

Nou het landelijke geluid van zo'n snert haan kan me gestolen worden midden in de stad hoor!
Als ik landelijke geluidjes wil horen dan ga ik wel op het platteland wonen.

Nu ga ik op normale tijden naar bed. En ik ben dus ook op een normale tijd wakker. Mijn buurvrouw heeft nachtdiensten en die heeft er net een uur slaap opzitten als dat etterige kreng weer begint te kraaien.

Op zondag slaap ik graag uit. Dat kan dus niet door die snert haan.

Ik vind dat je in een stadse omgeving rekening moet houden dat de meeste mensen zo'n beest niet op prijs stellen.

jojohorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 21:12

nou punt 1. we wonen niet in de stad maar op 'het platteland' en onze haan had een groote ren en een nachthok met nog wat andere kippen.
maar we hebben nog geen nieuws over de haan...helaas

greetz Jolanda

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:29

als je last van een dier hebt, ga je naar de eigenaren toe. Maar om gelijk de kop van die haan er af te hakken gaat mij echt te ver. Als ze dat bij mij zouden flikken mogen ze hopen dat de politie ze eerder vind dan ik.......

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:40

Onze boerderij staat ook midden in het dorp en daar zijn ook al wat hanen/pauwen gesneuveld door de vos.. Daarbij zie je niet altijd sporen van een gevecht, kop nemen ze mee en lijf halen ze later op (volgende dag, als het niet is weggehaald) Dus sluit een vos aub niet uit!

jojohorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 22:05

nee dat hebben we ook niet gedaan, maar de zelfs de politie heeft vast gesteld dat dit door een mens is gekomen die zijn kop eraf heeft gesneden, en ik denk niet dat een vos of een ander dier een kop zo recht eraf kan halen.denk jezelf ook niet?

greetz Jolanda

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:26

Ik weet niet, wij dachten ook dat onze konijnen door messteken (iets anders maar toch) waren vermoord achteraf )op de camera te zien) bleek een of ander dier dat gedaan te hebben.

Sterkte in ieder geval en als het toch door mensen is geweest kom ik ze persoonlijk in elkaar hakken!