Vrijdags ben ik naar Emmen vertrokken en was er niets aan de hand. Gister kom ik terug en vind ik 9 kleine baby's! Ik had dus verwacht dat de 2 zeugjes van 7 weken ontploft waren, echter mijn zeugje van 5 weken is ook ontploft al had die nog maar net een buikje.
Ik heb dus 4 purivian baby's en 4 gladhaar 1ruwharigeborstelachtig. Ik vermoed dat de 4 gladhaar van de nogmaar 5 weken drachtige zeug zijn.
ze zijn dus echt vreselijk mini net zo groot als een muis,hebben hun oogjes nog dicht en 1 ervan lag gister voornamelijk op zijn zij.Een ander houd zijn koppie vreselijk scheef.
Gisteravond is 1 van de groten al overleden.(dus nu nog 8 over)Ik had vanmorgen dus een aantal dodebaby's verwacht maar ze zijn de nacht eigenlijk heel goed doorgekomen. de zijligger zit nu rechtop.
de scheve kop heeft nu een rechtkoppie en op 1 na zijn de oogjes nu min of meer open. ze piepen inmiddels en er waren er 2 (van die 4 te vroeg geboren dus) die al door het huisje schuivelen.
Ze zijn nog zo klein en superzwak dus ik verwacht niet dat ze het redden maar hoemaak ik de kans dat ze het redden het grootst?
Ik kan ze niet bij de rest vandaan halen want 8 baby's hebben meer warmte dan 4 lijkt me bovendien weet ik niet helemaal zeker welke baby bij welke moeder hoort