Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miekelover"]
Volgens mij heeft hij niks gedaan want ik was er de hele tijd bij
[/quote]
EN.......
[quote="miekelover schreef:Paar uur later ging ik woepie weer ophalen maar ik zag hem nergens. Ik een huisje opgetild. Ja hoor daar lag onze woepie met een andere caaf gezellig in 1huisje.
miekelover"]
ik had mijn caaf meegenomen. en ik zei dat hij bij de rest zat. En dat was goed. Toen zeiden ze anouk dat is toch een mannentje. ik zei ja. Ow oke. Verder zeiden ze niet veel. Als ik maar goed opletten. volgens mij heeft hij niks gedaan want ik was er heel de tijd bij. En toen hij in dat huisje lag. Lagen ze lekker warm bij elkaar.
[/quote]
en
[quote="miekelover schreef:Op school waren ze er niet zo blij mee een mannentje bij 10vrouwtjes.
Niseyra schreef:Nou zo'n vaart zal het ook wel niet lopen, ik heb mijn cavia zowat 3 weken bij een mannetje gehad omdat ik jonkies wou, nou niks hooren als die school het goed vond...
Lindy schreef:De school vond het toch niet goed? Je zei zelf in het eerste bericht dat de school er niet zo blij mee was.
Je spreekt jezelf steeds tegen.
Niseyra, dat kan best, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo gaat.
Daantjuh, kwaad maken valt mee hoor, ik slaap er niet minder om.
Ik geef alleen m'n mening en dat is dat ik het onverantwoord met dieren omgaan is.