Ja Ja toch me ouders over gehaald voor een klein konijntje!Ze wouden maar geen dier meer in een hok enzo..!Maar ik wou gewoon een leuk diertje waar je thuis voor kan zorgen en die lekker op schoot kon enzo..Ik heb ook wel kippen in de tuin maar die kunnen natuurlijk niet binnen komen!Maar ja toch me ouders over gehaald en ja hoor ik had nog een konijnen hok van een kennis buiten..maar ja dat konijntje heeft altijd binnen gezeten en als die dan in de kou naar buiten moet is het wel erg zielig!Maar eerst naar de intratuin kijken voor een konijntje..ik zag deze in z'n mega hok met nog vele andere..En op z''n achter poten (en natuurljk viel die weer om) haha maar zo nieuwsgierig enz..dus ja dat werd hem..maar die vouw die ons hielp wist er niets van..Dus konden we der pas de volgende dag halen..nou konijn gereserveerd en na m'n werk (in de kassen)..Naar de intratuin..En ja hoor daar zat m'n kleine donder..nou een leuk binnen hok uitgezocht want ik wou hem binnen..Dus ja dan maar een mega hok als die toch in de aanbieding is..

Ik voel me helemaal thusi hoor

Lief he..

Tjaah..der kleine hokkie..!

Jammie lekker hooitjes..

Lekker wassen..

Kleintje..

Nou dat waren ze weer..o,ja ze heet Snowy..en is nu 6.5 week..!
Kusjes Pascale en Lisa![/img]