Mijn kat brengt haar prooien mee naar binnen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Clinnn_

Mijn kat brengt haar prooien mee naar binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 22:18

Als ze een vogel gevangen heeft dat brengt ze die mee naar binnen.
Drie verdiepingen omhoog, de living in en dan vliegt er zo ineens een vogel in de living.

Heeft ze ons al een paar keer gelapt.
Zijn er hier nog bokkers met katten die dat ook doen?

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:26

De kat van mijn moeder deed dat altijd. Dan ging ze naast het bed zitten mauwen met een muis of vogeltje. Dan werd mijn moeder wakker en feliciteerde haar met haar vangst en bedankte haar voor het cadeautje. En dan nam de kat de muis weer mee naar buiten...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:50

die van mij vingen dus altijd duiven( zat een duivenmleker in de straat vandaar)
sleepten ze ze over de schutting mee naar binnen toe. altijd wel leuk om te zien hoeveel moeite de katten ermee haden, want zo'n duif is nogal wat.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 11:08

IlsjePilsje schreef:
De kat van mijn moeder deed dat altijd. Dan ging ze naast het bed zitten mauwen met een muis of vogeltje. Dan werd mijn moeder wakker en feliciteerde haar met haar vangst en bedankte haar voor het cadeautje. En dan nam de kat de muis weer mee naar buiten...

haha ik feliciteer ze niet ik jaag ze dan schreeuwent weg bah Boos!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:35

Ja, een van mijn katten zat een keer vreselijk te miauwen voor de deur. Dus wij doen open, rent hij met een muis in zijn bek naar binnen. En zo liep er dus een muis in de gang Scheve mond En als we niet open doen (bijv 's nachts) dan vinden we de volgende morgen een muis zonder hoofd of met het hoofd los ernaast op de stoep..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:52

die van ons brengt dagelijks muizen mee uit de stal, en geeft ze dan in huis aan dr kittens die er mee gaan spelen, afpakken lukt bijna niet Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:48

mijn katten die vangen net en eten het ook netjes op Knipoog en mijn hondje ook Boos!

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 15:07

De meeste katten die een beest mee naar binnenn brengen brengen hem mee als cadeautje voor de baas... een kat schreeuwend wegjagen heeft geen zin, ze zullen het blijven doen omdat ze de baas willen blijmaken met hun vangst

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 15:31

De mijne komt ze wel thuis brengen om te laten zien, wordt dan regelrecht de hemel in geprezen en vertrekt dan weer, om de vangst te consumeren. Alleen als het spits muizen zijn legt hij ze buiten voor de deur weer neer, want die lust hij niet en dus mag ik hem opruimen. Haha! Haha!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:12

Mijn kat vangt wormen Verward En die neemt ze ook mee naar binnen. En dan moet ze natuurlijk de hemel in geprezen worden en dan is ze weer helemaal blij Haha! En dan mogen wij de nog levende wormen weer de tuin ingooien...

Mijn kat heeft ook eens een keer een doosje trassi (soort garnalenpasta) meegenomen. Ze vangt dus ook verpakte prooien Clown Ben aan het wachten op de dag dat ze met een gevulde portemonnee thuiskomt Haha!

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:08

Ja mijn kat neemt ze ook mee naar binnen, als hij wat heeft gaat hij irritant lopen miauwen:?
ik ben ook al eens in een dooie muis gaan staan met m'n blote voeten:(

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:45

Pfff..dagelijks...Mijn kat plukt ze uit de lucht.
Ze had vanmorgen nog een vogel, die heeft ze buiten mogen opeten (EN DAN OOK ECHT ALLES OPETEN H`E ) omdat de deuren en ramen nu dicht zijn.
Maar als het zomer is liggen er vaak kraaien, duiven, muizen of zelfs konijnen achter de bank, op de kamers (nooit op die van mij want houd altijd netjes mijn deur dicht)
Enja..je hoort precies wanneer ze iets heeft..MIAUWWW!! Boos!
En dan met het dier voor de deur gaan zitten, zo van: nou, kom op joh, doe die deur open! tis koud hier!
Enz e krijgen 2x per dag een volle bak eten! tssss...verwend kreng.

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:46

Gatverdamme Misselijk
Sorry kan ik niet tegen Haha!
Kunnen jullie niet gewoon de deur iedere keer dicht doen Tong uitsteken

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 18:25

Ja, alle 2 Schijnheilig
Alles wat er maar te pakken valt...

kingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:35

dat bedekend dat ze je vertrouwen..

Miss X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 23:08

Onze katten doen dan ook.
Ik heb ooit gehoord dat ze dat meebrengen om het baasje te bedanken dus zie het maar als een cadeautje hihi

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 09:08

Forget it, die van mij wil alleen een dikke pluim in z'n gat, omdat het zo'n goede jager is, maar de buit houd hij gelukkig zelf.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:26

Mama_Suus schreef:
De meeste katten die een beest mee naar binnenn brengen brengen hem mee als cadeautje voor de baas... een kat schreeuwend wegjagen heeft geen zin, ze zullen het blijven doen omdat ze de baas willen blijmaken met hun vangst

dit klopt, je mag je eigenlijk vereerd voelen als je kat dat doet, want dat betekend dat ze van je houden! Lovers het is het ultieme kattenkado zeg maar..... Haha!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:26

Mijn katten hebben niet zo vaak iets gevangen, gelukkig, maar vorig weekend hoorde ik de poes ineens haar ik-heb-iets-gevangen-miauw miauwen, dat is zo'n hele rare mauw..
En toen kwam ze naar binnen rennen met een muis, heel trots, maar ik vond het iets minder leuk dan zij Knipoog

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 17:59

Marye78 schreef:
dit klopt, je mag je eigenlijk vereerd voelen als je kat dat doet, want dat betekend dat ze van je houden! Lovers het is het ultieme kattenkado zeg maar..... Haha!

Haha! lekker origineel kado

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 18:08

ja die van ons deed dat ook altijd..
t is wel vies, maar ach.. het is goed bedoeld van je kat..
betekend inderdaad dat ze je lief vind en een kado voor je mee wil nemen..

anoeschka13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:24

die van mij doen het ook altijd ben alleen nooit zo blij met zulke kadootjes Scheve mond

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:30

Doen al mijn vier katten. Alleen vanochtend was het helemaal raak. Twee van mijn katers zaten op de deurmat te kijken naar mijn bijkeuken. Eens gekeken waarom de twee heren nu ineens zo gebroederlijk naast elkaar zaten. Zat er een merel op mijn wasmachine en die is er echt niet vrijwillig in mijn huis gekomen. De loeders..... Gelukkig deed ik de deur open naar buiten en had de vogel snel door waar de juiste route was en liet de twee katers verbijsterd achter...

Verder krijg ik dagelijks muizen binnen, gelukkig worden de meesten opgegeten.

amandatjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:02

weet je dat dat betekent dat ze je aanbidden..

als een kat een prooi meeneem wilt hij dat zeg maar als een kado aan je geven, van kijk eens hoe lief ik je vindt..

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:21

amandatjuh88 schreef:
weet je dat dat betekent dat ze je aanbidden..

als een kat een prooi meeneem wilt hij dat zeg maar als een kado aan je geven, van kijk eens hoe lief ik je vindt..

Ik mag er alleen maar naar kijken, maar aankomen.........................nooit niet Vingers aflikken Vingers aflikken