dit is blacky, blacky was helemaal zwart. maar toen die 1was was die overgereden

en we heben daarna nog een kat gehad die hadden we ook blacky genoemd, maardie is wel oud geworden 18 jaar

en we vonden het zieig dat die aleen was dus namen we er nog eentje bij

nou deze poes heet desey, die is 16 jaar geworden. hij was van de buren maar die gingen verhuizen en ze wou niet mee, toen hebben wij dr gekregen

dan haden we ook nog een kanarie die hete karel, karel is dacht ik 4 geworden.

en we hadden ook nog een parkitje die hete koko. vliegen door de kamer vond die geweldig

dan hadden we ook nog 2 konijntjes
dit is snuffy, ze is 7 jaar geworden

van me andere konijn pluis hebben we geen foto, ik weet ook niet hoe oud die is geworden want we hadden hem gewonden bij de snel weg, in de zomervakantie. we hebben hem een 6/9 manden gehad.
nou de katen en de konijnen konden goed met elkaar opschieten, de katen deden ze niks

dan hadden we ook nog een paar hamsters gehad
dit is spiedy hij was 1 jaartje geworden. hij was dood gebeten door het vroutje toen ze jongen kreeg.

nou dit was dat vroutje marta, die is 4 jaar geworden. ze had een soort bogeltje op dr rug.

toen spiedy dood was gegaan hadden we een jonkie gehouden, ze hete kruimel, ze is 3 jaar geworden.

daarna hebben we nog een hamster gehad, hij hete winnie, die is 1,5 jaar geworden.

en daarna hadden we nog 1 hamster gehad die hete vlekky, die is 4 jaar.

nou komen me paardjes
hier odessa, nou die heb ik niet zo lang gehad, we hadden dr gekocht bij de paardenmarkt, later na 2 weken lieten we dr keuren en blek ze zwaar hoefbevangen te zijn. hadden we de handelaar gebeld, endie heeft dr weer terug genomen, nu blijkt ze afgemaakt te zijn. ze kon namleijk niet meer beter worden. ze is 5 of 6 jaar geworden.

nou daarna hebben we snoocky gekocht die ik nu inmiddels al were 3en een half jaar heb, ik ben echt supper blij met dr en ik doe dr nooit meer weg

dit is snoocky

nou welke dieren hebben jullie alemaal gehad, of hebben jullie nu op dit moment? nou ik hoor het nog wel groetjes sanne