heb een konijntje vermoord :\

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

heb een konijntje vermoord :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:40

ook al was het voor zijn/haar eigen bestwil het was ZO moeilijk....soms zou ik wel eens willen dat ik wat minder gevoelig was als t om dieren gaat hoor, heb zelfs al moeite om een zieke gup dood te maken, dat laat ik mn vriend altijd doen(heb 3 aqua's vol guppen en dan is er weleens eentje ziek Knipoog )

maargoed ik reed op de scooter naar huis, en ik zag iets op de weg liggen en had zoiets van huh?dat beweegt?? dus ik omgedraaid, lag er een konijntje op de weg, achterlijfje lag gedraaid en bewoog zn achterpootjes amper, met zn voorpootjes probeerde hij zichzelf richting de berm te slepen, al luid piepend! zo zielig!!

ik erbij gaan zitten, beestje was helemaal in paniek, aan de buitenkant was niets te zien, maar aan zn gepiep te hore wat ie deed als ie zn achterpootjes bewoog was er vanbinnen vanalles kapot Verdrietig

ik had echt zoiets van oliebol wat ga ik nu doen?! ben hem ff gaan aaien en hij werd helemaal rustig, deed zn oogjes dicht en t piepen stopte, dus k hoopte stiekem dat ie uitzichzelf aan t doodgaan was, maarnee znoortjes bleven bewegen als ie geluid hoorde, en zodra ik stopte met aaien begon het gepiep weer

dus ik rondgekeken naar iets zwaars om hem uit zn lijden te verlossen, maar er lag nix, bedacht me toen dat ik mn helm nog op had, dus ik t beestje nog ff geaaid, hij bleef rustig liggen en heb toen sorry tegen t beestje gezegd en hem met mn helm op zn koppie geslagen en gelukkig was hij meteen stil na 1 klap, ow dat was zo moeilijk om te doen!!! heb nog ff extra geslagen om zeker te zijn dat ie echt dood was en toen ik zeker was dat ie dood wads heb ik hem in de berm gelegd

ook al weet ik dat het t beste was om t beestje uit z lijden te verlossen, ik heb dat nog niet eerder zelf gedaan, ja wel door er met de auto overheen te rijden, maar nog nooit terwijl ik er zo dicht bij stond zegmaar

arm konijntje Ach gut

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:41

Wat dapper van je, ik zou al niet eens op het idee zijn gekomen... Scheve mond

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:43

Het lijkt me verschrikkelijk om te doen, maar je hebt gedaan wat het beste was voor het konijntje. Vind het heel knap van je!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:43

Ik zou dat niet kunnen denk ik...Ookal is het het best voor het konijntje Scheve mond Verdrietig

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:45

pff, das knap.
ik heb hetzelfde weleens met een kip gehad, gelukkig ging die vrij snel uit zichzelf dood.
je hebt echt een goede daad gedaan hoor Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:46

ik normaal ook niet, laat bjorn dan t beestje helpen, zo vonden we een tijd terug babyhaasjes die bijna dood waren en lagen te bibberen(hadden nog geen haartjes) die heeft hij ook uit hun lijden verlost, net zoals bv aangereden katten die nog niet helemaal dood zijn maar wel plat/half verlamd zijn en aan t krijsen zijn

nu was ik alleen, en ik kon t niet over mn hart verkrijgen om t beestje zo te laten lijden Verdrietig

er stonden trouwens wel op een afstandje 4 mensen bij een auto naar me te kijken, die dachten wrsch dat ik niet goed bij mn hoofd was ofzo, maar ik had echt zoiets van of kom kijken wat er aan de hand is, of ga door met wat je aan t doen was maar sta niet zo stom te staren, ik zag ze trouwens pas staan toen ik t beestje al in de berm had gelegd

maarja ik heb gedaan wat t beste was voor t konijntje, hoe moeilijk dat ook was! voelde me echt erg rot daarna Verdrietig

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:48

Goed gedaan!
Het lijkt mij ook erg moeilijk, maar zo'n dier laten lijden... nee dat kan ik ook niet.

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:49

je hoeft je echt niet rot te voelen hoor.
ji hebt hem toch n iet aangereden?
jij hebt gedaan wat het beste is.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:11

Belachelijk dat die mensen zo achterlijk gingen staan kijken.
Wel knap van je dat je dat konijntje uit zijn leiden hebt verlost, ik had het ook niet gekunt!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:13

Ik vind het echt knap wat je gedaan hebt. Ik zou het niet hebben gekunt maar we gewild. Hij zou toch dood gaan en dan beter op deze manier dan een lang lijden.
En laat die andere mensen maar denken, jij weet wel beter.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:14

Ik vind het heel knap van je. Ik weet niet eens of ik het zelf had gedurfd Scheve mond

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:18

Super knap van je, ik heb er echt bewondering voor.
Een week geleden is mij hetzelfde overkomen, maar dan met een kat, Scheve mond
alleen hebben wij hem toen wel aangereden. Verdrietig
het was al te laat om de dierenambulance te bellen en gelukkig ging hij uit zichzelf dood,
maar dat beeld zal ik altijd blijven houden.
Ik weet hoe je je voelt meid, sterkte! Ach gut

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:21

Oh wat goed van je..! ik zou het niet kunnen! vind het zelfs zielig als ik een slak doodtrap per ongeluk... Haha!

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:25

dat zou ik dus echt nooit durven
denk dat ik zoiso gewoon doorgereden was Bloos!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:28

Oee ik vind het super knap van je, ik had t niet gedurfd Scheve mond

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:51

Vind ik heel knap van je.. Ik zat laatst ook bij iemand in de auto en toen reden we een uiltje aan.. Die lag ook nog wat te spartelen op de weg, dus ik vond dat we terug moesten rijden.. Arm beestje hoe die daar lag, ik zeg rijd er dan nog een keer goed overheen.. Scheve mond
Wel heel moeilijk, weet niet of ik het zelf had gekunt, maar beter voor 't beestje.

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:12

Heel knap van je,zit er maar niet overin,beestje in uit zn lijden!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 01:40

knap dat je het gedaan hebt, ik zou het ook dan willen maar niet kunnen. Weet ik zeker.
Het beestje heeft nu iig geen pijn meer!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 02:07

Ik heb het een keer gehad met een muisje, had waarschijnlijk gif gegeten en kon ook niet meer lopen. Ik heb er met een grote steen opgeslagen. Aan de ene kant voelde het verschrikkelijk en aan de andere kant goed omdat hij uit zijn lijden was verlost. Het was maar zo'n klein muisje maar ik vond het een zielig ding. Eén van de ergste dingen is volgens mij wel muizengif. Lijkt me een verschrikkelijke dood.

Ik zou nu btw wel een nieuwe helm aanschaffen. Is niet echt veilig meer zeggen ze, als je er bijvoorbeeld mee gevallen bent of er hard mee hebt geslagen.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 02:55

Wat goed van je!!! OK dan!
Ik had t zelf niet gekunnen denk ik, en er een ander bijgehaald, maar dat je dat zelf besliste en deed op dat moment was voor t beestje t beste, zeker op de manier HOE je t deed ( geruststellen)

Mijn complimenten hoor!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:22

AM -> BB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:46

O bah wat vreselijk. Verdrietig

Knap van je dat je dat gedaan hebt, ik had eht echt niet gedurfd, al is het natuurlijk beter. Ach gut

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:49

Ik vind het heel knap van je! Ik ben zelf zo'n muts dat ik dat dus echt niet zou kunnen.
Als onze kat met een vogeltje of muis wat nog spartelt thuis komt, kan ik ze echt niet doodmaken, al weet ik dat dat beter is. Ik stuur dan altijd mn moeder met de klomp naar buiten...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:58

Ik zou dit dus echt niet kunnen... Hoe graag ik het ook zou willen. Ik ben een keer over een kikker heen gereden en heb Mario laten komen om te kijken of hij dood was. Als dat niet zo was moest hij er nog eens overheen rijden.
Eigenlijk wilde hij niet komen, maar ik zat zo in de stress dat hij toch maar is gekomen...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 13:10

ik zag hem vanmorgen nog liggen in de berm Verdrietig
Bjorn was trouwens helemaal verbaasd toen ik het hem vertelde, hij moet normaal dus dit soort dingen altijd in mijn plaats doen! net zoals mario dat moet moniek Knipoog

ben aan de ene kan wel blij dat ik het toch dufde te doen, maar aan de andere kant, weet niet of ik het nog een keer kan.....maarja gewoon laten lijden dat kan ik al helemaal niet!