Mijn honden zijn erg druk/lomp/enthousiast naar bezoekers toe. Lilo maakt het zelfs wel heel bont door onafgebroken vijf tot tien minuten lang tegen je op en voor je voeten te springen.
Als ze kon praten zou ze zoiets dan roepen: "hallohallohallohalloaaimeaaimeaaimeaaimeaaimehallohallohallohallohallo"

Ze springen erg vrolijk tegen je op, je wordt uitgebreid besnuffeld. Als je gaat zitten komen ze boven op je zitten en geven ze je veel liefde en een wasbeurt. Hoe vaak je ze ook van je schoot afkeild, They Will Be Back.
Het is vooral leuk als er al mensen zijn en iemand komt binnen. Als gekken rennen ze door de kamer, jumpen over alles en iedereen

En als je denkt dat je veilig zit aan de hoge tafel heb je verkeerd gedacht. Bandit springt dan alleen onverwachts op schoot als er echt plek voor is, maar Lilo zal er alles aan doen. Die wurmt zich gewoon op schoot, als dat niet werkt neemt ze gewoon een grote aanloop en probeert het zo. En als dat niet werkt jumpt ze maar gewoon gelijk op tafel

Naja, een goede eerste indruk maken ze dan niet op mensen die honden hebben die pas na vijf minuten een oor optillen als je hun naam hebt geroepen

Of saaie katten hebben ~~}>

Ik weet dan wel beter, mijn honden zijn echt wel schatjes. Maar soms is het echt wel vervelend als ik mijn honden wéér moet verdedigen tegenover mensen die vinden dat ze stom zijn.
Want dat zijn mijn honden dus NIET

Hebben sommigen van jullie hier ook last van of adoreert iedereen jullie beesten?