MISTRAL94 schreef:In het verkeer moet je altijd vooruit kijken. Ik heb zelf ook een scooter gehad en keek voor me uit. Zie je kinderen spelen? hoor je af te remmen omdat je niet weet wat ze gaan doen. Als ik iemand met een hond/paard oid. zie lopen rem ik ook af. Ik hou iig in de gaten, of mensen mij ook gezien hebben. Daar komt bij, ik vind het asociaal om met zo'n rot gang mensen te passeren!
Tja tuurlijk hoort dat ik doe dat al jaren met mijn scooter. Helaas andere niet maar dan NOG denk ik niet dat die jongens bewust een hon dover rijden. Een dier springt zo opzij onder je brommer reeds meegemaakt.
Helaas is de trend van de jeugd opdit moment dat een brommer HARD moet gaan en weinig rondkijken in het verkeer. Ze scheuren vlak langs mijn paard en vinden het nog normaal ook. Ik vind dat er voor beide partijen wat te zeggen is. Ene kant wie laat zijn hond loslopen op een fiestpad??. Hou hem dan in iedergeval bij je en als je wat hoort roep je hem. Aan de andere kant rem wat af als je iemand ziet lopen of het nu alleen een mens is of mens met hond.
Dan nog denk ik echt dat ondanks te hard rijden niet alle schuld bij de jongens moet schuiven.
Myrz was je erbij toen het gebeurde?.