Deze jonge poesjes hebben geen moeder meer, die is een week geleden overreden op de grote weg. L Nadat de poes was overreden, hoorde ik iets heel hard schreeuwen van boven, dus ik de hooizolder op, en wat vond daar 4 jonge poesjes, misschien net 3 weken oud, de oogjes hadden ze net los. Dus ik pak ze op en neem ze mee naar beneden, ik heb ze daarna in een bak met hooi en een deken gelegd, toen heeft me vader er een warmte lamp boven gemaakt, en ben ik naar dorp gegaan om flesjes te kopen om ze te kunnen voeden. Nou dit ging heel goed. De volgende dag kom ik weer in stal, en ligt 1 poesje heel hard te rillen van de kou, toen zijn we met alle 4 de poesjes naar de dierenarts gegaan, toen zijn ze onderzocht, en hebben ze een wormenkuur gehad, en zieke poesje heeft een antibiotica kuur gehad, toen ging weer goed met poesje. Kom volgende dag weer in stal, ligt dat poesjes er dood tussen L L, ik heb hem daarna begraven. Nou nu verzorg ik de andere 3 poesjes al dag en nacht een week lang en gaat heel goed, ze lopen nu inmiddels al, en ze zijn super lief.
Hier een paar foto’s van ze:

Zijn ze niet lief???