Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je hoopt dat ze ooit rustig in hun slaap overlijden, maar dat gebeurt helaas niet vaak.
. Echt heel groot is ze niet maar valt wel net onder ‘grote honden’.
.
Maar een beetje dobberen is voor de honden natuurlijk heerlijk haha!
Wat een prachtige hond!
Cayenne schreef:Alja schreef:Wij hadden twee Berner sennen honden en ze zouden anders in augustus 15 zijn geworden maar we hadden ze dus al in april laten inslapen
Heel verdrietig dat jullie ze hebben moeten laten inslapen maar WAUW wat een leeftijd, en al helemaal voor dit ras!

meneer is net 14 nu Veriye schreef:Ik meld me hier ook...
Wij hebben een terriër kruizing uit Spanje. Hij is nu 14/15 oud en al 13 jaar in ons leven.
Hij was altijd ons clowntje. Altijd klaar om op pad te gaan. Kon niet/slecht alleen blijven en stond als eerste aan de deur als die ons auto hoorde aankomen...
En nu...nu slaapt hij de hele dag. Hij eet nog en drinkt en gaat naar buiten om te poepen en te plassen en dat was het.
Wandelen gaat niet echt meer. Hij wil wel mee, maar na 10min is hij zo goed als op en de dagen daarna moe en op.
Hij hoort ons niet meer als we binnen komen.
We gaan nu zondag op vakantie en dit wordt zijn laatste vakantie met ons denk ik.
Ik vind het moeilijk om de knoop door te hakken, omdat hij behalve ouderdomskwaaltjes niks mankeert en hij best content lijkt.