Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eclair98 schreef:Jokonootje schreef:Ik heb ook een tractive voor een van mijn honden.
De ander kan ik niet kwijt raken al zou ik het willen.
Maar absoluut de beste wel met abbo
Hier verslikte ik me in mijn drinken![]()
Ik heb in de praktijk Weenect verkocht. Werkt ook met abbo, geen idee hoe het verder werkte.
X2305 schreef:Hier ook Tractive voor beide honden. Alleen de helpdesk vind ik een nadeel. Zoeken niet echt mee naar oplossingen. Ik heb dezelfde trackers tegelijk gekocht en 1 tracker blijft telkens eerder leeglopen en heeft tijdens live tracking soms wel vijf minuten nodig. Na vijf keer mailen en een standaard riedeltje was ik er wel klaar mee… volgend jaar ga ik weer nieuwe aanschaffen met een nieuw abonnement, die schijnen wel nog langer mee te gaan in de batterij en daar heb ik die problemen ook niet over gehoord. Verder ben ik heel tevreden ook over de Europese dekking.
standaard riedeltje ipv antwoorden op jouw vraag. Nyaleti schreef:X2305 schreef:Hier ook Tractive voor beide honden. Alleen de helpdesk vind ik een nadeel. Zoeken niet echt mee naar oplossingen. Ik heb dezelfde trackers tegelijk gekocht en 1 tracker blijft telkens eerder leeglopen en heeft tijdens live tracking soms wel vijf minuten nodig. Na vijf keer mailen en een standaard riedeltje was ik er wel klaar mee… volgend jaar ga ik weer nieuwe aanschaffen met een nieuw abonnement, die schijnen wel nog langer mee te gaan in de batterij en daar heb ik die problemen ook niet over gehoord. Verder ben ik heel tevreden ook over de Europese dekking.
Oh die helpdesk inderdaad.. Hier had ik hetzelfde probleem. Ze reageren wel maar zeggen niksstandaard riedeltje ipv antwoorden op jouw vraag.
Heb je de tracker al eens gereset? Knop 10sec indrukken tot je een ander soort piepje krijgt. Dat heeft hier na een paar keer wel geholpen.
Of even in en uitloggen in de app.
. Dit was wel vanaf het begin af aan. Ze zijn nu 2 jaar oud dus het is ook het vorige model. Maar volgend jaar komen er nieuwe, dus hopelijk dan twee snelle.
Verder vind ik het echt top! Palmera schreef:Hier ook (nog) Tractive en dik ontevreden.
Voor wat het abonnement gekost heeft verwacht ik een werkende offline kaart. Zelfs mijn gratis wandelapp heeft die.
Ik heb die tracker niet zodat ik de hond terugvinden in mijn tiny house. Ik heb die tracker voor als hij iets te hard holt in de bergen. En daar is dus geen goed internet bereik, dus laad de kaart niet en dus zie ik mijn hond niet.
Ik ben dringend op zoek naar een alternatief.
KimD schreef:Palmera schreef:Hier ook (nog) Tractive en dik ontevreden.
Voor wat het abonnement gekost heeft verwacht ik een werkende offline kaart. Zelfs mijn gratis wandelapp heeft die.
Ik heb die tracker niet zodat ik de hond terugvinden in mijn tiny house. Ik heb die tracker voor als hij iets te hard holt in de bergen. En daar is dus geen goed internet bereik, dus laad de kaart niet en dus zie ik mijn hond niet.
Ik ben dringend op zoek naar een alternatief.
Ik gok dat jij gezien de regio niet onder een GPS halsband uit komt, wat ze ook In Zweden en Noorwegen gebruiken.
Palmera schreef:KimD schreef:
Ik gok dat jij gezien de regio niet onder een GPS halsband uit komt, wat ze ook In Zweden en Noorwegen gebruiken.
Bedankt voor de tip, hier had ik nog nooit van gehoord, en dit ziet er goed uit, ik dacht echt dat Tractive ook offline zou werken, maar helaas.
Weet je toevallig ook nog waar ze dit verkopen zonder dat het €400 kost?

Margreet schreef:Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar we hebben het voor Tractive over 5 tot 9 euro (afhankelijk van de looptijd) per maand he... Tuurlijk telt het allemaal op, maar echt duur is dat toch niet?
Palmera schreef:Margreet schreef:Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar we hebben het voor Tractive over 5 tot 9 euro (afhankelijk van de looptijd) per maand he... Tuurlijk telt het allemaal op, maar echt duur is dat toch niet?
Voor iets wat niet naar behoren werkt (ik vind alleen in stedelijk gebied functioneren dus niet naar behoren werken) is het wel degelijk te duur.
Dan overweeg ik dus liever en eenmalige zeer hoge uitgave, en waar ik op kan vertrouwen