Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Century schreef:Vooral rekening houden met strooizout, daar kunnen de hondenpootjes niet goed tegen. Verder zou ik vooral naar je hond kijken, en de kussentjes in de gaten houden. Verschilt heel erg per hond.
Je zou het rustig op kunnen bouwen en kijken hoe het gaat, maar ik zou me ook niet te druk maken
Mijn hond is geboren voor de sneeuw dus die is nu helemaal in de wolken.
Voor hem doe ik helemaal niets, ook niets aan de pootjes. Heb wel spray maar zijn pootjes lijken het helemaal prima te vinden.
onpaard schreef:Bedankt allemaal. Dan gaan we straks nog een keer naar het bos. Het is zo mooi nu. En hoe merk je dat je hond last krijgt van de kou? Yf is helemaal leip in de sneeuw, compleet bongus.
Oshaa schreef:onpaard schreef:Bedankt allemaal. Dan gaan we straks nog een keer naar het bos. Het is zo mooi nu. En hoe merk je dat je hond last krijgt van de kou? Yf is helemaal leip in de sneeuw, compleet bongus.
Hier 2 verschillende type honden, beide dol op de sneeuw. 1 is er voor gemaakt en die heeft 0.0 last. De andere is een Friese Stabij en afhankelijk vd temperatuur (net rond vriespunt is het ergst) krijgt hij erg last van sneeuw/ ijsballen aan zijn poten. Dan stopt hij veel om die eraf te trekken (en vervolgens weer helemaal gek door te gaan).
Dat was bij ons meer het probleem, niet de kou (ook niet bij -15 )
Geniet van de sneeuw! Zovaak zal het niet mogelijk zijn!
[ Afbeelding ]
dus het zijn buiten puppy’s zoals wij het zeggen