Koeien in Frankrijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Koeien in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 09:41

Gisteren zag ik op het Belgische nieuws dat Franse boeren aan het protesteren zijn omdat de regering ,nu er een koeienziekte is, al hun koeien wil doden, ook de gezonde, wat die boeren niet willen. Als ik zelf koeien of andere dieren zou hebben die men ondanks dat ze gezond zijn zou willen "ruimen", dan zou ik me zeker ook daartegen verzetten. Ik ben blij dat die boeren trachten hun gezonde koeien te redden.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 09:45

anjali schreef:
Gisteren zag ik op het Belgische nieuws dat Franse boeren aan het protesteren zijn omdat de regering ,nu er een koeienziekte is, al hun koeien wil doden, ook de gezonde, wat die boeren niet willen. Als ik zelf koeien of andere dieren zou hebben die men ondanks dat ze gezond zijn zou willen "ruimen", dan zou ik me zeker ook daartegen verzetten. Ik ben blij dat die boeren trachten hun gezonde koeien te redden.

Dat is toch niet anders dan hier, voor mijn gevoel, aan de lopende band met pluimvee gebeurt?

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 09:49

Het schijnt heel random te gebeuren, ze overvallen boeren in kamikazi stijl en schieten dan alles zo beetje dood en de dode dieren blijven liggen...Ook honden en andere dieren worden neer geschoten...Ik kreeg het bericht van een franse vriendin doorgestuurd maar geen idee hoe ik het hier moet plaatsen...hele nare foto,s bij het bericht ook.

Zat het bericht nog eens te lezen, ook paarden worden mee dood geschoten de overvallen gebeuren voor al snachts...Misschien dat franse bokkers meer duidelijkheid kunnen geven.
Laatst bijgewerkt door haha1995 op 14-12-25 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 09:51