Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Lomax123 schreef:Omdat we de hond meenemen op vakantie (naar het buitenland) vraag ik me af of dat titeren dan voldoende is? Krijg je daar een verklaring mee die in het buitenland geaccepteerd wordt?
Anders zou ik haar wellicht niet meer laten vaccineren....
Oehlala schreef:Nee enkel titeren is niet voldoende voor naar het buitenland, dan moet er een geldige vaccinatie inzitten.
Oehlala schreef:Nee enkel titeren is niet voldoende voor naar het buitenland, dan moet er een geldige vaccinatie inzitten.
Margreet schreef:Ziekte van Weil/Leptospirose kun je niet titeren.
Margreet schreef:Ziekte van Weil/Leptospirose kun je niet titeren.
KootMiraDrum schreef:Margreet schreef:Ziekte van Weil/Leptospirose kun je niet titeren.
Die moet je idd jaarlijks doen, ik heb 2 Goldens die gek op hun bossloten zijn........
Heb dit jaar besloten niet meer jaarlijks te titeren, DA van de honden gaf de indruk dat je titeren jaarlijks moet doen, heeft nooit gezegd dat je dan voor 3 jaar klaar bent (behalve de lepto).
Lomax123 schreef:Hoi,
Gisteren mijn merrie laten vaccineren (incl tetanus), kosten 51 euro (reiskosten onder 3 stalgenoten verdeeld)
In het voorjaar hond laten vaccineren, naar de kliniek toe (is wel helaas een Evidensia kliniek geworden), kosten bijna 200 euro.
Ik kan daar toch niet met mijn verstand bij. Je zou toch verwachten dat het andersom is? Ik weet dat Evidensia klinieken duur zijn, maar zit het verschil echt daarin?
Iemand daar een idee van?
                                                         KootMiraDrum schreef:Dank voor de fb link.
Maar titer je niet, dan heb je tegenwoordig genoeg aan 1x per drie jaar enten (behalve lepto). Dan kun je dus (in mijn hoofd) genoegen nemen met 1x per 3 jaar titeren?
                                                         Lomax123 schreef:Omdat we de hond meenemen op vakantie (naar het buitenland) vraag ik me af of dat titeren dan voldoende is? Krijg je daar een verklaring mee die in het buitenland geaccepteerd wordt?
Anders zou ik haar wellicht niet meer laten vaccineren....