Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blacky94 schreef:Toen we vorige jaar een nieuwe kat kregen de boel nog weer even gedubbelcheckt. Toen stond alles goed geregistreerd. Wat me wel opviel is dat je soms de optie hebt om je gegevens af te schermen. Ik weet niet of zoiets ook voor DAen etc geldt (of zij wel die afgeschermde gegevens kunnen inzien), maar dan zijn je gegevens dus niet openbaar zichtbaar en dat lijkt me juist in zo'n situatie eigenlijk niet heel handigJe wil toch immers dat ze je kunnen vinden, lijkt me.
juval schreef:[VN] Ontsnapte paarden op N290, politie zet achtervolging in
naar aanleiding van dit bericht en de oproep van de politie.
Voor zover ik weet staat een chip van een paard geregistreerd op een UBN nummer van de stalling. Daar staat geen naam en telefoonnummer van een eigenaar bij, alleen een locatie. Zijn er nog andere platformen waar je paarden kan registreren?
lor1_1984 schreef:juval schreef:[VN] Ontsnapte paarden op N290, politie zet achtervolging in
Voor zover ik weet staat een chip van een paard geregistreerd op een UBN nummer van de stalling. Daar staat geen naam en telefoonnummer van een eigenaar bij, alleen een locatie. Zijn er nog andere platformen waar je paarden kan registreren?
Ik weet dat je honden en katten bij oa de Virbac BackHome club kunt registreren, zou dat niet ook voor andere dieren kunnen?
lor1_1984 schreef:Blacky94 schreef:Toen we vorige jaar een nieuwe kat kregen de boel nog weer even gedubbelcheckt. Toen stond alles goed geregistreerd. Wat me wel opviel is dat je soms de optie hebt om je gegevens af te schermen. Ik weet niet of zoiets ook voor DAen etc geldt (of zij wel die afgeschermde gegevens kunnen inzien), maar dan zijn je gegevens dus niet openbaar zichtbaar en dat lijkt me juist in zo'n situatie eigenlijk niet heel handigJe wil toch immers dat ze je kunnen vinden, lijkt me.
Ik heb het toentertijd noodgedwongen gedaan ivm de stalkende oud-eigenaren van mijn hond.
Hulpdiensten etc kunnen die gegevens gewoon inzien, particulieren etc die toevallig een chipreader hebben niet.
juval schreef:[VN] Ontsnapte paarden op N290, politie zet achtervolging in